اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت یک ساعت از آغاز راهپیمایی

همچنان مردم به صفوف راهپیمایان ولایی می‌پیوندد

خبرگزاری فارس: با وجود آنکه راهپیمایی 22 بهمن در استان خوزستان از ساعت 10 صبح آغاز شده اما همچنان مردم به صفوف راهپیمایی‌کنندگان می‌پیوندد.

همچنان مردم به صفوف راهپیمایان ولایی می‌پیوندد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، مردم شهرهای سراسر استان که راهپیمایی خود را رأس ساعت 10 صبح آغاز کرده‌اند همچنان شاهد پیوند امواج اقشار مختلف به صفوف متحد و منسجم خود هستند.

در این مراسم، مردم با سردادن شعارهایی همچون «22 بهمنه خون به دل دشمنه»، «ولایت فقیه اصل دین است، باعث اتحاد مسلمین است»، «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «الله‌اکبر» و.... حضور خود را در صحنه نشان می‌دهند.

مردم با حمل تراکت‌هایی با مضمون شعارهای انقلابی و بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حال طی مسیر راهپیمایی هستند.

همچنین اقشار مختلف، با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، امام راحل و همچنین پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی حماسه‌ای تاریخی از حضور را بر جای گذاشته‌اند.

صبح امروز در اکثر شهرهای خوزستان همچون سراسر کشور ایران اسلامی، پیر و جوان، مرد و زن، کودکان، خردسالان و سالمندان، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا، کارکنان دولت، دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف حضورشان را در خیابان‌های شهرهای مختلف جنوب خوزستان به دشمنان نشان داده‌ و با اقتدار از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول