اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از راهپیمایی در قلب نفتی ایران

گچساران در بهمن 91 تبلوری از بهمن 57 بود

خبرگزاری فارس: گچساران «قلب نفتی ایران» در راهپیمایی 22 بهمن 91 و در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تبلور و جلوه‌ای از بهمن 57 بود.

گچساران در بهمن 91 تبلوری از بهمن 57 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز و در سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، راهپیمایی پرشور 22 بهمن از دقایقی قبل در گچساران آغاز شده که از همان دقایق ابتدایی و حتی پیش از آغاز این راهپیمایی حضور مردم در محل آغاز راهپیمایی پرشور و وصف ناشدنی بود.

مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور گچساران راهپیمایی عظیم و گسترده 22 بهمن را با شکوه و جلوه کم‌نظیری آغاز کرده‌اند.

گچسارانی‌های انقلابی از اقشار و اصناف مختلف، از هر طیف و قومیت و سلیقه فرهنگی و گرایش سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های این نظام مقدس، همدل و هم‌صدا با ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافته‌اند تا این روز بزرگ را جشن بگیرند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهایی علیه مستکبران و قدرت‌های خودکامه و سلطه‌گر شوریده و در رأس آن‌ها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، نابودی نظام کفر و طاغوت و سلطه و در رأس آن اسرائیل غاصب را فریاد می‌زنند.

گزارش خبرنگار فارس از کانون شهدای بسیج و خیابان شهید بلادیان به عنوان مسیر آغازین راهپیمایی حکایت از حضور پرشور و پررنگ مردم گچساران در این راهپیمایی دارد.

برخی از عشایر غیور گچسارانی با لباس‌های محلی در راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند تا همانند همیشه در صف مقدم دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گچساران از محل چهار راه بخشداری و کانون شهدای بسیج این شهرستان آغاز شده که به میدان امام(ره) ختم خواهد شد.

حضور اقشار مختلف مردم جلوه‌ای زیبا از مردمی‌بودن انقلاب اسلامی ایران است

گچسارانی‌ها با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی انزجار قلبی خود را از آمریکا و صهیونیست جنایتکار اعلام کردند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه گچساران از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی شرکت پرشور دارند.

گچسارانی‌‌های همیشه در صحنه با حضور کم‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن به فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک گفتند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، روحانیون، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، ائمه جمعه، مدیران، مقام‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیجیان سلحشور، اعضای شورای شهر، حضوری یکپارچه و چشمگیر در این راهپیمایی دارند.

حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم به ویژه جوانان و کودکان،‌ جلوه‌ای خاص به این راهپیمایی در گچساران داده است.

سخنران مراسم امروز در گچساران حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی استاد برجسته حوزه‌های علمیه قم و فرزند مرحوم آیت‌الله ملک حسینی نماینده فقید مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود که در محل میدان امام (ره) سخنرانی خواهد کرد.

گچسارانی‌های همیشه در صحنه با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، « امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است» و «ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای» هم‌صدا با هم و هم‌صدا با ملت ایران اسلامی به جهانیان تأکید کردند که «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده».

در حین راهپیمایی مردم گچساران در خیابان شهید بلادیان پرچم 400 متری بر دوش راهپیمایان حمل می‌شود و جمعیت هلال احمر این شهرستان نیز با استقرار امدادگران در مسیر راهپیمایی و توزیع شربت، در جشن بزرگ انقلاب سهیم شده است.

گروه سرود 1357 نفری دانش‌آموزان گچسارانی با لباس‌های سه‌رنگ پرچم پر افتخار ایران اسلامی در محل جایگاه نهایی راهپیمایی در میدان امام(ره) مستقر شده و آماده اجرای برنامه هستند.

گچسارانی‌ها مردمی وفادار به نظام و ولایت فقیه هستند

مسئول ستاد دهه فجر گچساران در حاشیه برگزاری این راهپیمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دهه فجر یادآور وحدت، همدلی، از جان گذشتگی و رشادت های ملت بصیر ایران در برابر حکومت بی‌لیاقت، ظالم و طاغوتی خاندان پهلوی است.

یدالله مرادی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران با شایستگی و مقاومت ملت ایران با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری هم‌سو و همراه با آرمان‌ها و اهداف بلند امام راحل (ره) پیش می‌رود.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی و تقدیر از مسئولان این شهرستان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه گچساران با حضور گسترده در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که به این نظام مقدس و ولایت فقیه وفادار هستند.

به گزارش فارس در پایان راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قطعنامه‌ای 10 ماده‌ای قرائت خواهد شد.

......................................

گزارش از معصومه بوستانی

.....................................

انتهای پیام/82001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول