اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش از آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن

استان البرز سراسر شور و امید و حماسه است

خبرگزاری فارس: با وجود اینکه هنوز راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان‌های مختلف استان به صورت رسمی آغاز نشده، اما هزاران نفر از مردم استان البرز هم‌اکنون در خیابان‌ها و مسیرهای راهپیمایی حضور داشته و در حال خلق حماسه‌ای جدید هستند.

استان البرز سراسر شور و امید و حماسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مردم ولایی شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ،‌ نظرآباد، طالقان و شهرهایی چون اشتهارد، محمدشهر، آسارا و کمالشهر در حال حاضر در قالب گروه‌های ‌صدها  نفری در مسیرهای راهپیمایی حضور دارند.

آنها تصاویری از امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبری عظیم‌‌الشأن انقلاب در دست داشته و فریادهای لبیک یا خامنه‌ای نیز در سراسر استان البرز به گوش می‌رسد.

حضور گسترده و پرشور مردم استان البرز به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و دانشجویان در راهپیمایی امروز به چشم می‌خورد و مردم این استان در حال خلق حماسه‌ای دیگر هستند.

همچنین از شب قبل نهادهای خدماتی مانند اورژانس، آتش‌نشانی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری در طول مسیر راهپیمایی امروز تا شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان البرز حضور دارند.

همچنین تعدادی از ورزشکاران کرجی با لباس‌های ورزشی در حال پیوستن به راهپیمایان هستند.

اگر هنوز راهپیمایی به صورت رسمی آغاز نشده است، اما شعارهایی به صورت پراکنده شنیده می‌شود که بیشتر در راستای تجدید بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای است.

انتهای پیام/2302/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول