اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد برجسته حوزه‌های علمیه قم

هیچ فتنه‌ای بدتر از اختلاف مسئولان نیست

خبرگزاری فارس: استاد برجسته حوزه‌های علمیه قم گفت: هیچ فتنه‌ای بدتر از اختلاف میان مسئولان نیست و افشاگری علیه همدیگر هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

هیچ فتنه‌ای بدتر از اختلاف مسئولان نیست

حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از گچساران در پاسخ به سؤال وی مبنی بر اختلاف اخیر مسئولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اختلاف اخیر مسئولان در مجلس شورای اسلامی نقطه‌ای تاریک بود که امیدواریم با بصیرت مردم به نقطه‌ای روشن تبدیل شود.

وی با بیان این‌که اختلاف اخیر اتفاقی زشت و شوم بود، افزود: همه چیز باید در چارچوب قانون انجام شود و با افشاگری طرفین از همدیگر هیچ مشکلی برطرف نمی‌شود.

فرزند ‌آیت‌الله ملک‌حسینی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در زمینه مذاکره با ایران، گفت: خداوند در قرآن آورده است که یهود و نصارا در پای میز مذاکره مفید به نفع شما نمی‌نشینند مگر این‌که طوق ذلت به گردن شما بیندازند.

وی یادآور شد: اگر روزی به این نتیجه برسیم که مذاکره به نفع خواهد بود انصافا باید مذاکره کرد در غیر این صورت مذاکره صلاح نیست.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر این‌که به نظر می‌رسد که پیشنهاد مذاکره همراه با تحریم به دلیل اختلاف نظر مردم و مسئولان صورت گرفته است، تأکید کرد: هیچ فتنه‌ای بدتر از فتنه تبعیض، بی‌بند و باری و اختلاف میان مسئولان نیست.

ملک‌حسینی متذکر شد: اینکه عده‌ای اعتقاد دارند مذاکره تنها راه رفع تحریم‌ها است، حرف درستی نیست بلکه تحریم‌ها باید با تدبیر مسئولان برداشته شود.

وی ابراز داشت: اگر کسی تصور کند که مذاکرات به پایان تحریم‌ها منجر شده و مشکلات اقتصادی از جمله گرانی برطرف می‌شود، این نظر از روی سادگی ارائه شده است.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از این شعارها زیاد می‌دهند و ادعای مذاکره با ایران شبیه یک شوخی بوده و جدی به نظر نمی‌رسد.

انتهای پیام/82014/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول