اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعاتی دیگر و همصدا با سراسر کشور صورت می‌گیرد

طنین بانگ «الله اکبر» از 22 مسجد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: تا ساعاتی دیگر و همصدا با سراسر کشور، طنین بانگ «الله اکبر» از 22 مسجد گچساران به صدا درمی‌آید.

طنین بانگ «الله اکبر» از 22 مسجد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، الله‌کس نجیبی‌فر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 22 بهمن سال 57 یکی از مهم‌ترین صفحات تاریخ معاصر جهان است که با رهبری امام راحل و پشتیبانی ملت غیرتمند ایران در راستای احقاق حق و از بین بردن ظلم و دیکتاتوری خلق شد.

وی ادامه داد: گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یادآوری این قیام بزرگ اجتماعی، پیام تاریخی این حضور را به نسل جوان و آیند‌گان ایران اسلامی منتقل خواهد کرد.

نجیبی‌فر خاطرنشان کرد: فریادهای رسای «الله اکبر» به مناسبت 22 بهمن نشان‌دهنده تجدید میثاق ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل در قالب انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران تصریح کرد: امسال نیز مانند هر سال مردم انقلابی و ولایت‌مدار گچساران همزمان و همصدا با سراسر کشور، طنین بانگ «الله اکبر» خود را در حمایت از انقلاب اسلامی ایران به گوش دشمنان ناآگاه از اندیشه و تفکر ملت ایران اسلامی می‌رسانند.

نجیبی‌فر با اشاره به نقش و اهمیت مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: در زمان قبل از انقلاب و در راستای مبارزه با حکومت ستمشاهی پهلوی، فعالیت‌های مختلف مبارزان در مساجد در قالب برگزاری نماز جماعت، سخنرانی، ارشاد و تبلیغ، تجهیز مبارزان انقلابی و اطلاع‌رسانی، مساجد را به عنوان اصلی‌ترین پایگاه سیاسی-مذهبی در مبارزه با رژیم طاغوت قرار داد.

وی با بیان اینکه مساجد در نظام سیاسی ـ اجتماعی مسلمانان فقط کارکرد عبادی و مذهبی نداشته، بلکه کارکردی گسترده در تمامی حوزه‌ها داشته است، تأکید کرد: مساجد یکی از عمده‌‌ترین محل‌‌های تجمع و اعتراض مردم و شکل‌‌گیری تظاهرات علیه رژیم شاه و روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

نجیبی‌فر از هماهنگی 22 مسجد گچساران برای طنین‌انداز کردن فریاد «الله اکبر» همصدا و همنوا با مردم این شهرستان خبر داد و گفت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده توسط اداره اوقاف و امور خیریه گچساران و برگزاری جلسه با اعضای هیئت‌ امنای مساجد تا ساعاتی دیگر همنوا با مردم گچساران، بانگ‌ «الله اکبر» از 22 مسجد این شهرستان به مناسبت 22 بهمن از طریق بلندگوها طنین‌انداز می‌شود.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول