اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

خیز ملت در 22 بهمن هشدار به فتنه‌گران داخلی و خارجی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: خیز ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال جوابی دندان‌شکن به فتنه‌گران داخلی و خارجی می‌باشد که دوست دارند بین ملت و نظام رخنه بیفتد.

خیز ملت در 22 بهمن هشدار به فتنه‌گران داخلی و خارجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جشن انقلاب در اردبیل اظهار داشت: هوس‌رانان روزگار ما که جمهوری اسلامی ایران را مانعی در رسیدن به اهداف شیطانی و غرض‌آلود خود می‌بینند بسیار تلاش می‌کنند تا به هر نحوه ممکن جمهوری اسلامی ایران را در انزوا و تحقیر قرار دهند اما این عزم ملت ما است که فردا جام هوس‌ران آنها را می‌شکنند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این اوضاع و احوال محوریت و کانون باید وحدت بیشتر بر مدار ولایت باشد چرا که هر حرکتی غیر از این سیرت و صورت نفاق‌گونه پیدا می‌کند.

ستوده به ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی نظیر خدامحوری و حرکت منسجم مردمی در پشتیبانی از نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: اسلامی بودن انقلاب از مهم‌ترین عوامل پیروزی در سال 57 بود که با تاکید امام این شاخصه ممتاز جمهوریت و حضور آحاد مردم را نیز به خود گرفت.

این مسئول ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی را رهبری صالح و مدبرانه آن به همراه اتکا به پشتوانه قوی مردمی توصیف کرد و ادامه داد: عدم وابستگی به قدرت‌های استکباری شرق و غرب از مهم‌ترین شاخصه‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گسترش اسلام به سراسر جهان را از مهم‌ترین عوامل شکل‌گیری بیداری اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: تحقق این امر سبب ترس و واهمه دشمنان شد به طوریکه آنها همچنان از قدرت ایمانی و ارزشی این ملت نگران هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری در ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی در زندگی اجتماعی اشاره کرد و آن را ضامن سلامت جامعه برشمرد و گفت: هر چقدر بتوانیم حرکت خود را در این زمینه بر محور زندگی ایرانی، اسلامی قرار دهیم به همان میزان سلامت و شایستگی‌ها به اثبات می‌رسد.

ستوده بیان کرد: در این تراز ارزشمند احترام به پدر و مادر، صله‌ارحام، تکریم مردم، میهمان‌نوازی، حفظ آبرو و تربیت فرزندان جایگاه ویژه‌ای داشته و عمل به آن نیز متضمن رستگاری در دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه تمامی این زیبایی‌ها با حرکتی منسجم حقیقتی واقعی و نمودی شایسته یافته است، یادآور شد: دشمنان ما امروز تلاش بی‌نتیجه‌ای را آغاز کردند تا این کانون و حرکت هم‌افزا را با اختلال روبه‌رو کنند تا شاید بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه کاری وارد کنند.

انتهای پیام/62004‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول