اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقبولیت نظام را بیش از پیش افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن موجب مقبولیت بیش از پیش نظام اسلامی خواهد شد.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقبولیت نظام را بیش از پیش افزایش می‌دهد

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یکی از عرصه‌های حضور مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حضور و مشارکت همه جانبه مردم در روزهای تعیین کننده و سرنوشت ساز انقلاب 22 بهمن است که می‌تواند انسجام و همگرایی و وحدت مردم را به جهانیان نشان دهد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ملی ایران را به معرض نمایش خواهد گذاشت، تصریح کرد: مشارکت مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد که آنان همچنان بعد از گذشت 34 سال  از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه تهدیدات سخت و نرم و فشارهای نظامی، اقتصادی و فرهنگی دشمنان باز هم برای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی در صحنه حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه حضور همه جانبه مردم می‌تواند پشتوانه‌ای بزرگی برای بیداری اسلامی کشورهای منطقه محسوب شود، خاطر نشان ساخت: امروز کشورهای منطقه، انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب را به عنوان الگو و  مدل خود قرار داده‌اند که برگزاری با شکوه راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند روحیه این کشورها را برای رسیدن به خواسته‌های منطقی، مشروع  و  به حق مقاوم‌تر کرده و اعتماد به نفس را در میان مسلمانان جهان افزایش دهد.

مشایخی با اشاره به اهمیت انعکاس حضور حماسی مردم در راهپیمایی فردا از طریق رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تشویق جوانان برای حضور در صحنه‌های مختلف مورد نیاز نظام از جمله جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کردند، در خود انقلاب یک رسانه کوچک توانست به شکل معجزه‌آسا شکل‌گیری انقلاب و ترویج افکار امام(ره) را یاری کند که این رسانه چیزی نبود جز یک نوار کاست و اعلامیه.

وی ادامه داد: در دوران انقلاب مهم‌ترین رسانه یک نوار کاست بود که اندیشمندان غربی در سخنانشان اشاره داشتند انقلابی بزرگ با رسانه‌ای کوچک که این نشان دهنده نقش رسانه در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: بدون شک رسانه‌ها  نقش مهم و غیر قابل انکاری در تشویق مردم برای حضور در صحنه و انعکاس حضور میلیونی مردم در صحنه دارند و باید بکوشند بازتاب خوبی از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

مشایخی با ادامه با بیان اینکه هر انقلاب بر سه پایه مقبولیت، مشروعیت و کارآمدی استوار است، گفت: مشروعیت دینی ایران بر پایه مبانی دینی  و مقبولیت نظام نیز بر گرفته از حضور مردم در صحنه‌ها است که راهپیمایی عظیم 22 بهمن یکی از این صحنه‌ها محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: به هر اندازه حضور مردم در راهپیمایی بیشتر باشد نشان ‌می‌دهد نظام از مقبولیت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات نیز می‌تواند نشانگر میزان مقبولیت نظام باشد، گفت: کارآمدی به عنوان سومین پایه استواری نظام به میزان مسئولیت پذیری مدیران وابسته است و هر چه مدیران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کارآمدی بیشتری از خود نشان دهند به مقبولیت و مشروعیت نظام افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/87002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول