اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با بصیرت است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانه‌ای اعلام کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با بصیرت است.

حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: طنین آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و استکبارستیزی ملت ایران که از 15 خرداد 1342 به رهبری مصلح بی‌بدیل دوران، حضرت امام خمینی (‌ره) رقم خورد، امروز در طلیعه پنجاهمین سالگرد خود بوده و این نشان از تعمیق و گسترش فرهنگ نورانی دین مبین اسلام و مکتب خمینی کبیر دارد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: امسال در حالی در آستانه بزرگداشت سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم که نقشه‌های پلید دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، کیان، وحدت و انسجام جامعه اسلامی‌مان را نشانه گرفته و بر آن است تا وحدت و اتحاد میان مسئولان و مردم را با چالش مواجه کند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: اما مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی با حضور با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ضمن اعلام انزجار از تهدیدات دشمنان، شناخت لحظه‌ها و انجام اقدام به‌موقع، بار دیگر دشمن را با ناکامی بسیار بزرگ تر در اجرایی کردن توطئه‌های پلید خود مواجه می‌سازد.

این بیانیه می‌افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، ضمن گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از اقشار مختلف مردم که در آیین‌های مختلف گرامیداشت این ایام مبارک و فرخنده حضوری با نشاط و افتخارآفرین داشتند، از امت سلحشور، ولایت‌مدار و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و به‌موقع خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت اسلامی و انقلابی راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن، بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری توطئه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ساعت 9 و 30 دقیقه صبح فردا (یکشنبه) در مرکز استان از محل میدان 22 بهمن به طرف میدان شهید کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2246/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول