اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر داران:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن به معنی دفاع همه‌جانبه از نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر داران گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به معنی دفاع همه‌جانبه از نظام جمهوری اسلامی در برابر بیگانگان است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن به معنی دفاع همه‌جانبه از نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، محمدتقی کرامتی در مراسم جشن دهه فجر در سالن ورزشی سپاه ناحیه فریدن، انقلاب اسلامی را معجزه الهی در برابر رژیم تا دندان مسلح استبداد دانست و اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22بهمن به معنی دفاع همه جانبه از نظام جمهوری اسلامی در برابر بیگانگان است و ما باید با این حضور اقتدار، استقامت و وحدت را به رخ دشمنان اسلام بکشیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در سخت‌ترین شرایط با عزم و اراده خود تمام موانع را از پیش پای خود برمی‌دارد.

امام جمعه شهر داران از تمامی مردم شریف ایران اسلامی به ویژه شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و چادگان  خواست تا با استقامت و بصیرت وجودی خود در راهپیمایی روز 22بهمن شرکت کنند و بار دیگر همه نقشه‌های دشمن زبون را نقش برآب کنند و به دشمنان ثابت کنند که تحریم و توطئه هیچ خللی در اعتقاد ایران اسلامی نداشته و ندارد.

به گزارش فارس، در ادامه نیز نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس به پروژه‌های فاضلاب شهر داران اشاره کرد و گفت: انتقال آب محله آشجرد و روستاهای دره بید وازونبلاغ و اسکندری از جمله این موارد است.

محمد علی اسفنانی افزود: با همت فرماندار جوان شهرستان کارهای بسیار خوب و سازنده‌ای در شهرستان فریدن، انجام شده که نوید بخش آینده‌ای روشن برای منطقه است.

وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر از برگزاری جشن‌های مختلف در مساجد روستاها و سالن‌های همایش شهرهای شهرستان اظهار داشت: با شرکت در راهپیمایی 22بهمن امید دشمنان را به یأس تبدیل کنیم.

به گزارش فارس، در ادامه محمدرضا گلریز، هنرمند فرهیخته، سرودهای انقلابی را برای یادآوری خاطره‌های آن‌روز برای مردم اجرا کرد و این مراسم به همت فرمانداری فریدن و با کمک شهرداری‌های داران، بوئین میاندشت، ارشاد اسلامی، سپاه ناحیه فریدن و آموزش و پرورش بوئین میاندشت انجام شد.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول