اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام:

حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چرام با تأکید بر اینکه با وجود همه تحریم‌ها مردم هوشیار بوده و خود مسائل را تحلیل می‌کنند، گفت: در این روز خواهیم دید که مردم حضور چشمگیری خواهند داشت و با حضور خود توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام عصر امروز سیداحمد مرتضوی در حاشیه جشن انقلاب ویژه نونهالان مؤسسه جامعة‌القرآن کریم شهرستان چرام ضمن گرامیداشت خون شهدا که برای انقلاب و زنده نگه داشتن نظام جان‌فشانی کردند، اظهار کرد: دشمن برای اجرای توطئه‌های خود هزینه‌های هنگفتی را مصرف کرده است.

بخشدار مرکزی چرام تصریح کرد: دشمنان در هر توطئه‌ای شگردهای خود را به کار بست تا شاید مانع پیروزی انقلاب، شعور انقلاب و بیداری انقلاب اسلامی ما در دنیا شوند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی، انقلاب ما همه دشمنان را بر این واداشت که انقلاب اسلامی و این طفل تازه متولد شده را در همان نطفه خفه کنند و اجازه رشد ندهند چرا که اگر رشد می‌کرد مانع شدن آن، کار بسیار سختی بود.

این مسئول با اشاره به این مطلب که دشمن در اوایل انقلاب به نتیجه و هدف خود نرسید و با اشاره به پیش آوردن بحث ترورها، عنوان داشت: با گیر انداختن شخصیت‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی و بزرگان دین می‌خواستند مردم را مأیوس کنند اما دیدند که اگر علمی از دست سرداری بیفتد، سردار دیگری آن را به دست خواهد گرفت.

مرتضوی به جنگ تحمیلی دشمن اشاره داشت و گفت: هشت سال بر مردم این جنگ ناخواسته را تحمیل کردند ولی با لطف خداوند، عنایت امام و رهبری و حضور یک‌پارچه این ملت، راه به جایی نبردند.

وی اضافه کرد: از همان ابتدای انقلاب بحث تحریم‌ها را داشتند و هر سالی به شکل و شیوه دیگری این تحریم‌ها را شروع کرده اما حضور و شعور مردم در هر برهه‌ای آنان را محکوم کرد.

بخشدار مرکزی چرام با بیان اینکه دشمن از روزنه‌های مختلف وارد شده شاید بتوانند عده‌ای را در درون نظام همراه خود کنند که مردم را از نظام دور کنند، ابراز داشت: برای موارد متعدد که در انقلاب ما وجود دارد برنامه ریختند و مدام در حال شکست خوردن هستند.

این مسئول با تأکید بر اینکه فردا که یوم‌الله 22 بهمن است با وجود همه تحریم‌ها مردم هوشیار و بیدار بوده و خود مسائل را تحلیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این روز خواهیم دید که مردم حضور چشمگیری خواهند داشت و برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول