اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن ‌دشمنان را برای همیشه‌ ناکام می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن ‌دشمنان را برای همیشه‌ ناکام می‌کنند.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن ‌دشمنان را برای همیشه‌ ناکام می‌کنند

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 34 سال پیش انقلاب اسلامی ایران در حالی شکل گرفت که مردم در آرزوی این انقلاب بودند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با جانفشانی و فداکاری مردم ایران به دست آمده است، افزود: در حال حاضر که 34 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، حضور مردم در راهپیمایی اهمیت بسیاری دارد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه 22 بهمن روز باشکوهی برای کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: در این روز رژیم 2500 ساله طاغوت درهم شکست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز حضور پرشور مردم در صحنه بیشترین کارایی را در رابطه با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: شکست فتنه 88، نزدیکی به زمان انتخابات، تحولات و تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان اهمیت حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را مضاعف و دوچندان کرده است.

 رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام وحدت و همدلی ایرانیان است، افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم ایران با حضور در راهپیمایی جوابی دندان‌شکن به دشمنان می‌دهند.

وی تصریح کرد: امسال نیز همچون 34 سال گذشته که مردم ایران بصیرت و آگاهی خود را به جهانیان نشان دادند، در صحنه حضور پیدا کرده و فتنه دشمنان و تحریم‌های اعمال شده علیه کشور را خنثی می‌کنند.

امام جمعه ابهر در بخش دیگری از سخنان خود بر اتحاد و همدلی مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: امروز استکبار جهانی و دشمنان همه فعالیت خود را در راستای برهم زدن اتحاد و همبستگی کشور به کار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر که نزدیک به زمان انتخابات هستیم، همبستگی و همدلی مردم از عواملی است که موجب پایداری انقلاب و نظام می‌شود و همگان باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/73005/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول