اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بازنشستگان صنایع مس:

افراد غیرمتخصص به صنایع مس تحمیل نشوند

خبرگزاری فارس: نماینده بازنشستگان صنایع مس گفت: اتفاقاتی در صندوق بازنشستگی مس پیش آمد که پول‌هایی رفته است و ما می‌خواهیم که افراد غیرمتخصص به شرکت صنایع مس تحمیل نشوند.

افراد غیرمتخصص به صنایع مس تحمیل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد سالاری ظهر امروز در گردهمایی مدیران صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس اظهار داشت: از زمانی که محمد اسفندیار به عنوان مدیرعامل صندوق انتخاب شده است حتی یک مورد تجمع اعتراضی در صنایع مس نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی در صندوق بازنشستگی مس پیش آمد که پول‌هایی رفته است و ما می‌خواهیم که آدم‌های بدون تخصص به شرکت صنایع مس تحمیل نشوند.

سالاری اذعان داشت: ما افراد متخصصی را در بین بازنشستگان صنایع مس داریم که این افراد صنعتی می‌توانند، استان کرمان را دگرگون کنند.

وی بیان داشت: بحث‌های سیاسی را بالا ببرید و مسائل تخصصی را به دست مردم و این متخصصان بدهید و خواست ما این است که افرادی که توان ندارند، بروند و افراد با تخصص بیایند.

سالاری با اشاره به اینکه سود شرکت صنایع مس باید بالای 100 میلیارد تومان در سال باشد، خاطرنشان کرد: این امر با همدلی که وجود دارد قابل تحقق است.

عضو کارگروه بازنشستگان صنایع مس در این گردهمایی با اشاره به اینکه امریکایی‌ها کارهای بسیار خوبی را در سرچشمه انجام دادند، ابراز داشت: امریکایی‌ها فکر می‌کردند، سرچشمه جزو منافع خودشان است و به همین علت در این منطقه خیلی خوب کار کردند.

رمضان جمالی‌پاقلعه اذعان داشت: کارگران صنعت مس در سرچشمه معنی سلطه را به خوبی متوجه می‌شوند، زیرا نسلی که در سرچشمه کار می‌کرد خفت، خواری و سلطه را درک می‌کردند.

وی بیان کرد: امریکایی‌ها با پیروزی انقلاب از سرچشمه رفتند و پروژه مس نیمه‌تمام بود و هیچ کس فکر نمی‌کرد این کارخانه بدون حضور آنها تکمیل شود، اما کارگران ایرانی آنجا کار کردند و حتی تا 24 ساعت گرسنگی کشیدند تا کارخانه تکمیل شد.

انتهای پیام/80019/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول