اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

حضور مردم در راهپیمایی اشتباهات دشمنان را ثابت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشتباهات محاسباتی دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ثابت می‌شود.

حضور مردم در راهپیمایی اشتباهات دشمنان را ثابت می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد‌رضا بابایی ماهانی نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با راهپیمایی 22 بهمن و با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی اظهار کرد: هر زمان که دشمنان اسلام توطئه‌هایشان بیشتر و پررنگتر شود حضور مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در راهپیمایی 22 بهمن نیز پررنگتر می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر که استکبار جهانی با توطئه‌های فراوان سعی بر جدایی مردم از نظام را دارد، حضور مردم در این راهپیمایی بیش از هر زمان دیگری در خنثی‌سازی این توطئه‌ها موثر خواهد بود.

مردم ایران با بصیرت کامل دشمن را شناخته‌اند

امام جمعه فردوس با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه مردم ایران با بصیرت کامل دشمن را شناخته‌اند، افزود: هرگز فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها نمی‌تواند مردم مومن و انقلابی کشورما را از راه امام راحل و راهی که بیش از 200 هزار شهید پیش‌روی آنها گذاشتند دور کند.

بابایی ماهانی نژاد تصریح کرد: استکبار درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های انقلابی است اما مردم مومن و ولایت‌مدار ایران اسلامی با بصیرتی که پیدا کرده‌اند نه تنها عقب‌نشینی نمی‌کنند بلکه روز به روز ارتباطشان با نظام و ولایت بیشتر شده و با حضور وحدت‌بخش در راهپیمایی‌ها، دوستان انقلاب را خوشحال و دشمنان انقلاب و اسلام را ناامید می‌کنند.

وی با اشاره به شعارهای مهمی که در راهپیمایی 22 بهمن امسال داده می‌شود، گفت: مهم‌ترین شعار 22 بهمن امسال خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است، خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی مردم ایران لبیک به فرمان رهبری است

امام جمعه فردوس یادآور شد: همه مردم باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند تا دینی را که نسبت به انقلاب و خون شهیدان دارند ادا کنند.

وی متذکر شد: با حضور مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اشتباه محاسبات دشمنان نظام انقلاب اسلامی ثابت می‌شود.

انتهای پیام/69008/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول