اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

10 واحد مسکونی مددجویی در لنگرود واگذار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر، 10 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود واگذار شد.

10 واحد مسکونی مددجویی در لنگرود واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان عصر امروز در مراسم اهدای 10 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شلمان لنگرود اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفته دولت امسال 28 واحد مسکونی تحویل مددجویان داده بود و امروز نیز به مناسبت دهه مبارک فجر 10 واحد دیگر به مددجویان واگذار کرد.

حسن قنبرنژاد با اشاره به اینکه تسهیلات دولت در قالب وام مقاوم‌سازی به ازای هر نفر 10 میلیون تومان است، گفت: مددجویان نیز بین 500 هزار تا یک میلیون تومان آورده داشته‌اند.

وی هزینه احداث این واحدهای مسکونی را به طور متوسط 12 میلیون تومان برآورد کرد.

این مسئول از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنگرود را اعطای 37 فقره وام تعمیرات جزئی و کلی به مددجویان ذکر کرد و افزود: در این زمینه اقدام‌های خوبی برای مددجویان انجام گرفته است.

وی تعداد مددجویان کمیته امداد لنگرود را پنج هزار و 505 خانوار بیان کرد و یادآور شد: در 9 ماه گذشته مبلغ 23 میلیارد و 953 میلیون و 705 هزار ریال به صورت مستمری به این افراد پرداخت شده است.

قنبرنژاد، کمک‌های موردی برای برطرف کردن نیازهای مددجویان را یک‌ هزار و 614 مورد به مبلغ یک ‌میلیارد و 154 میلیون و 500 هزار ریال عنوان کرد.

وی درباره هزینه‌های درمان اذعان کرد: در مدت مذکور به دو هزار و 83 نفر از اقشار مردم هزینه درمان به مبلغ 658 میلیارد و 925 میلیون و 194 هزار ریال پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود درباره پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و کارگشایی به مددجویان، افزود: در 9 ماه گذشته به بیش از 500 نفر مبلغ دو میلیارد و 338 میلیون و 250 هزار ریال وام اعطا شده است.

وی به پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نو عروسان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود به 54 نو عروس مبلغ 377 میلیون و 975 هزار ریال کمک هزینه جهیزیه پرداخت کرده است.

قنبرنژاد با اشاره به حامیان ایتام در داخل و خارج از شهرستان لنگرود، اذعان کرد: 225 ایتام لنگرود توسط 986 حامی پشتیبانی می‌شوند که این حامیان در 9 ماه گذشته مبلغ یک‌ میلیارد و 674 میلیون و 607 هزار ریال در اختیار ایتام قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: در مدت مذکور، برای کمک به هزینه‌های تحصیل 402 دانشجو و دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد لنگرود مبلغ 237 میلیون و 143 هزار ریال از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود پرداخت شده است.

به گفته این مسئول، به 70 نفر از کودکان زیر شش سال بن‌هایی در قالب سبد پروتئین برای جلوگیری از سوء تغذیه به مبلغ 84 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی درباره بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار اذعان کرد: به 361 خانوار بیش از یک‌ میلیارد و 264 میلیون ریال پرداختی بیمه تامین اجتماعی توسط کمیته امداد لنگرود انجام گرفته است.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول