اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر /۲۶۶

نشست علمی «دیدگاه‌ها و نوآوری‌های اصولی» برگزار شد

خبرگزاری فارس: دیدگاه‌های امام خمینی(ره) در بحث اصولی «خطابات قانونیه»، در نشست علمی «دیدگاه‌ها و نوآوری‌های اصولی» با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم مورد بررسی قرار گرفت.

نشست علمی «دیدگاه‌ها و نوآوری‌های اصولی» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آستان امام خمینی (ره)، نشست علمی «دیدگاه‌ها و نوآوری‌های اصولی» از سری سلسله نشست‌های تبیین و بررسی انجمن اصول فقه حوزه علمیه قم، با حضور آیت‌الله محمد مؤمن عضو فقه‌های شورای نگهبان و برخی از اساتید و طلاب حوزه علمیه، در محل سالن همایش‌های مؤسسه تنظیم نشر و آثار امام(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن پویا، معاون پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در قم، در این نشست علمی، در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، آخرین اقدامات علمی و پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) قم را تشریح کرد.

همچنین حجت‌الاسلام محمدی از کارشناسان حوزوی نیز در سخنانی با تأکید بر ترویج بیش از پیش اندیشه ها و نوآوری های اصولی، فقهی، فلسفی و عرفانی امام خمینی(ره) در حوزه، خواستار توجه بیش از پیش به اندیشه های اصولی حضرت امام(ره) شد.

آیت‌الله محمد مؤمن از اساتید برجسته حوزه علمیه قم نیز به عنوان سخنران اصلی این مراسم، ضمن تشریح بحث اصولی «خطابات قانونیه» حضرت امام خمینی(ره)، تأکید کرد: امام خمینی (ره) در زمینه اصول، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/2462/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول