اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران عنوان کرد

بهره‌برداری از مصلای گچساران تا 2 ماه آینده/ امامزاده جعفر شهر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با بیان این‌که به زودی یک بخشداری به این شهرستان اضافه و روستای امام‌زاده جعفر به شهر تبدیل می‌شود، گفت: مصلای گچساران تا دو ماه آینده برای استفاده مردم به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مصلای گچساران تا 2 ماه آینده/ امامزاده جعفر شهر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: 34 دهه فجر را پشت سر گذاشته‌ایم و در این 34 سال دشمنان به دنبال این بودند که پشتیبانی مردم از رهبری و نظام کم‌رنگ‌تر شود ولی به لطف خداوند و تدابیر رهبر انقلاب و حمایت مردم، دشمنان در تمام اهداف و برنامه‌های خود علیه کشور ما شکست خوردند.

مردم ایران حامی و پشتیبان رهبری و نظام هستند

وی با بیان این‌که در این سال‌ها دشمنان از راه‌های گوناگون از جمله از طریق رسانه‌ها به دنبال ضربه زدن به ایران بودند، ابراز کرد: مردم ایران همیشه ثابت کرده‌اند که همراه و حامی رهبری و ولایت هستند و هرگز از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دست نمی‌کشند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در برخی از کشورهای جهان مشاهده می‌شود که مردم به خاطر مشکلات اقتصادی به خیابان‌ها می‌روند و نسبت به وضعیت موجود اعتراض می‌کنند ولی در ایران می‌بینیم که با وجود برخی مشکلات، مردم هم‌چنان حامی رهبر و نظام هستند.

شفیعی نظام ایران را یک نظام الهی عنوان کرد و با اشاره به انتخابات سال آینده بیان کرد: سال آینده به صورت هم‌زمان سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستاها و همچنین انتخابات مجلس خبرگان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و استان ما از نادرترین استان‌هایی است که سه انتخابات در آن برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات امری ضروری بوده و همین امر ما را وادار کرده که از اکنون به برنامه‌ریزی در این زمینه بیاندیشیم.

فرماندار گچساران به مهم‌ترین خدمات نظام جمهوری اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد در طی 34 سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: قبل از انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد 30 روستا برخوردار از برق بودند ولی اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی یک هزار و 690 روستا در استان از نعمت روشنایی برق برخوردارند.

گچساران در دهه فجر 60 میلیارد ریال افتتاحیه داشت

شفیعی افزود: قبل از انقلاب هیچ کدام از روستاهای استان گاز نداشتند ولی اکنون تعداد زیادی از روستاها از نعمت گاز برخوردارند و همچنین در حوزه مخابرات در سطح کهگیلویه و بویراحمد تنها یک روستا دارای خط تلفن بود ولی در حال حاضر یک هزار و 682 روستا دارای خط تلفن هستند.

وی در ادامه با بیان این‌که طول راه‌های آسفالته در سطح استان در قبل از انقلاب 580 کیلومتر بود، خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر 6 هزار و 674 کیلومتر از راه‌های کهگیلویه و بویراحمد آسفالته است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: خوشبختانه امسال در گچساران در ایام دهه فجر خادمین مردم خدمات خوبی را انجام داده‌اند و ما امسال در دهه فجر 60 میلیارد ریال افتتاحیه داشتیم.

شفیعی افزود: در این ایام در مجموع 6 میلیارد و 510 میلیون ریال کلنگ‌زنی برای پروژه‌های روستایی و شهری اختصاص داده شد و ما در دهه فجر امسال به این امر پی بردیم که در صورت همت مسئولان و مردم می‌توان خدمات قابل توجهی در مدت کوتاهی انجام داد.

وی به خدمات نظام جمهوری اسلامی در گچساران اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب میزان سرانه ورزشی در این شهرستان 4 سانتیمتر بود ولی اکنون این میزان به یک متر و 4 سانتیمتر رسیده است.

فرماندار گچساران ادامه داد: قبل از انقلاب دو زمین فوتبال و یک سالن سرپوشیده ورزشی در گچساران وجود داشت ولی در حال حاضر 35 زمین فوتبال و 11 سالن ورزشی در این وجود دارد و مردم و علاقه‌مندان از این امکانات استفاده می‌کنند.

شفیعی با بیان این‌که قبل از انقلاب در هیچ کدام از روستاهای گچساران طرح هادی اجرایی نشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 63 روستای این شهرستان این طرح اجرا می‌شود.

وی جمعیت واقعی گچساران را 120 هزار نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 91 هزار و 739 نفر ساکن شهر گچساران و مابقی ساکن روستاها هستند.

فرماندار گچساران از اضافه شدن یک بخشداری به این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی یک بخشداری به گچساران اضافه و روستای امام‌زاده جعفر (ع) گچساران به شهر تبدیل می‌شود.

ابهام‌های موجود در آزمون استخدامی شرکت نفت را برطرف می‌کنیم

شفیعی به وضعیت امنیت در گچساران اشاره و عنوان کرد: در حوزه امنیتی در این شهرستان پیگیری‌های خوبی صورت گرفته و رتبه امنیتی گچساران از 17 به 16 رسیده است.

وی بیکاری را از عمده‌ترین مشکلات گچساران دانست و گفت: در آزمون استخدامی شرکت نفت گچساران که 45 نفر پذیرفته خواهند شد، در حال حاضر ابهام‌هایی وجود دارد که ما در تلاش هستیم این ابهام‌ها را رفع کنیم.

فرماندار گچساران در خصوص روند ساخت پروژه زیرگذر این شهرستان بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار روند ساخت این پروژه پیشرفت‌های محسوسی داشته و امیدواریم این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

شفیعی با بیان این‌که به رغم مشکلات اعتباری در استان پروژه‌های گچساران پیشرفت خوبی داشته است، یادآور شد: روند ساخت مصلی گچساران رضایت بخش بوده و تا 2 ماه آینده این پروژه برای استفاده مردم به بهره‌برداری می‌رسد ولی این بهره‌برداری به طور کامل نیست.

انتهای پیام/82010/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول