اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

مسئولان همیشه مطیع مقام معظم رهبری هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‎آباد گفت: دشمن خیال واهی در سر نداشته باشد، ملت و مسئولان ایران در اصول همیشه مطیع و فرمانبر مقام معظم رهبری بوده و هستند.

مسئولان همیشه مطیع مقام معظم رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در مراسم جشن تعاون و انقلاب که در حضور 300 نفر از هیئت مدیره تعاونی‌ها، کارخانجات و کارگاه‌ها در محل سالن ثامن الحجج (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و روزبه‌روز عظمت و استقلال ملت ایران بیشتر شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در هر حادثه‌ای دشمنان فکری واهی را در سر دارند که این دشمنان کوردل در خواب غفلت هستند.

حسین نوری، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد نیز در این همایش اظهار داشت: نگاه ما در این بخش یک نگاه نظارتی است و در کنار آن حمایت از مدیران اقتصادی و پی‌گیری امور را هم وضیفه خود می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه در سال 90 نزدیک به 50 میلیارد ریال اعتبار در بخش مشاغل خانگی در این شهرستان بین افراد علاقمند به کار خانگی توزیع شده است، افزود: امسال از محل اعتبارات تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی، از طریق بانک توسعه تعاون 33 میلیارد ریال برای تعاونی‌های این شهرستان در کارگروه اشتغال استان به تصویب رسید که تعاونی‌ها پیگیر دریافت این تسهیلات از طریق این بانک هستند.

انتهای پیام/70005/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول