اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش تجلیل از جانبازان شیمیایی استان فارس ـ 2

بعضی مسئولان با لگد دشمن هم از خواب بیدار نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: بعضی از مسئولان با لگد دشمن هم از خواب غفلت بیدار نمی‌شوند.

بعضی مسئولان با لگد دشمن هم از خواب بیدار نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، منصور میرزاییان بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آنکه خواب است با تلنگری از خواب بیدار می‌شود اما آن کس که خود را به خواب زده بیدار نمی‌شود چراکه نمی‌خواهد بیدار شود.

وی افزود: امروز در روزشمار دهه مبارک فجر روز ایثار و شهادت است و سالگرد عملیات غرورآفرین والفجر هشت که جهان را بهت‌زده کرد.

میرزائیان با اشاره به دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در عملیات والفجر هشت و شهادت و جراحت شیمیایی بسیاری از رزمندگان فارس در این عملیات، تصریح کرد: گرمی ایمان و عشق به امام بود که سرعت 80 کیلومتری آب رودخانه الوند و سرمای استخوان خرد‌کن را میسر کرد.

وی ادامه داد: جانبازان تیر و ترکش و خمپاره و گازهای خردل و سیانور را به جان نخریدند که امروز در در سرزمین امام زمان (عج) شاهد بی‌عفتی‌ها و بی‌بند‌و‌باری‌ها باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله اضافه کرد: در شهری که در هر کوی و برزن چند شهید و جانباز دارد و خانواده‌هایی با چند شهید در آن زندگی می‌کنند، هنوز هستند مادران شهیدی که کلید خانه خود را به همسایه می‌دهند تا اگر از فرزندشان خبری شد کسی باشد که پاسخ بدهد.

وی بیان کرد: در شهر شیراز که با لبان مبارک مقام عظمای ولایت سومین حرم اهل بیت نامگذاری شده و اعتکاف چند هزار نفره و 100 هزار شهید دارد، امر به معروف و نهی از منکر تعطیل است و بهترین هتل‌ها و اماکن تفریحی خدماتی این شهر در دست افرادی است که بویی از ایمان و اخلاق نبرده‌اند.

میرزائیان خاطرنشان کرد: می‌خواهند دومین شو لباس و مد را در شهر شهدا و جانبازان برگزار کنند که معنایی جز بی‌بند‌و‌باری ندارد.

به گفته وی، برخی مسئولان از نردبان شهدا و ایثارگران بالا رفتند و حالا فراموش کرده‌اند که از کجا به اینجا رسیدند.

وی افزود: برخی خواص نیز که در زمین دشمن بازی می‌کنند و متوجه نیستند که تماشاگرنماها چگونه از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.

وی تصریح کرد: آتشی که دشمن بر افروخته دامن کسانی را خواهد گرفت که برای خاموش کردن آن هیچ تلاشی نمی‌کنند.

وی افزود: خانواده شهدا، ایثارگران و بسیجیان از ما مطالبه دارند و می‌گویند چرا اعتراض نمی‌کنید اما ما می‌گوییم و امیدواریم گوش شنوایی باشد و پیام جانبازان 80 درصدی را که با وضعیتی سخت و رنج‌آور به این همایش آمده‌اند بشنود.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول