اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

هیچکس نمی‌تواند نقش عظیم ایران را در جهان نادیده بگیرد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسی نمی‌تواند نقش عظیم جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان نادیده بگیرد.

هیچکس نمی‌تواند نقش عظیم ایران را در جهان نادیده بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا صبح امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای بهشت فضل نیشابور، اظهار کرد: جنبش بیداری اسلامی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: آگاهی‌بخشی سبب متزلزل شدن پایگاه‌های استکبار جهانی می‌شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امام خمینی(ره) کلمه طیبه «جمهوری اسلامی» را  غرس کرد و امروز بعد از 34 سال آن به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که در سراسر ایران اسلامی ریشه دوانده و حتی فرامرزی شده است.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه خاورمیانه منطقه حساس دنیا و سوریه در آن از همه حساس‌تر است، یادآور شد: همگان می‌بینند که قدرت‌های دنیا و منطقه علیه سوریه هستند، اما ایران از سوریه حمایت می‌کند.

وی با اشاره به قطعنامه صادره در شورای امنیت سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی و وتوی آن توسط آمریکا، عنوان کرد: آمریکا برای حفظ موجودی اسرائیل میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کرده و این به خاطر حضور لابی صهیونیستی در هیئت حاکم بر آمریکا است که رئیس جمهور آمریکا را متعهد به حفظ موجودی این رژیم می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در راستای سند چشم‌انداز 20 ساله گام‌های بزرگی برداشته شده که در بعضی متناسب با آن حرکت کرده‌ایم و یا جلوتر هستیم و در جاهایی عقب هستیم که باید در مدت باقی‌مانده جبران شود.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه شهدای ما به خاطر اطاعت از امام به جبهه‌ها رفتند و به شهادت رسیدند، تصریح کرد: خانواده شهدا صبورانه پاسدار حرمت خون شهیدان هستند و به همین خاطر، انقلاب اسلامی پابرجا مانده است.

انتهای پیام/70002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول