اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت

افتتاح چند طرح عمرانی در آباده

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از دهه پر فروغ فجر، چند طرح عمرانی مربوط به آموزش و پرورش در شهرستان آباده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح چند طرح عمرانی در آباده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، در آیین افتتاح این پروژه‌ها فرماندار شهرستان آباده طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمک به ساخت و ساز مدارس سبب تعالی و شکوفایی استعدادهای فرزندان‌مان و ارتقای بخش‌های علمی و اجتماعی کشور می‌شود.

محمدجواد عسکری با اشاره به این که هدف از آموزش پرورش تربیت نسل صالح مؤمن و متدین است و اگر ما به این اصل توجه کنیم لزوم مدرسه‌سازی و توجه به این امر را نیز در می‌یابیم، افزود: برای تربیت نسل جوان و متعهد جامعه، نیازمند فضای آموزشی مناسب هستیم.

در این مراسم خوابگاه دانش‌آموزی هنرستان پسرانه امام خامنه‌ای با 2427 متر مربع زیربنا، 27 اتاق و با گنجایش 240 نفر دانش‌آموز با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان، آزمایشگاه و نمازخانه مدرسه راهنمائی 15 خرداد با زیربنای 150 متر مربع و اعتباری بالغ بر 28 میلیون تومان از اعتبارات شورای خیرین فرهنگیان و همچنین پروژه مقاوم‌سازی مدرسه ابتدائی فاطمیه با مساحت 700 متر مربع و اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول