اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان‌:

علم و دانش بدون معرفت ارزش ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: علم و دانش باید معرفت انسان را بالا ببرد، زیرا علم بدون معرفت ارزشی ندارد.

علم و دانش بدون معرفت ارزش ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اسماعیل نجار ظهر امروز در آیین افتتاحیه دانشگاه نرجس در رفسنجان با اشاره به نقش آفرینی‌های زنان ایرانی در جامعه ‌اظهار داشت: حضور موثر زنان در تمام صحنه‌ها و نقش ممتاز آنها در سال‌های انقلاب مشخص شده است.

وی تصریح کرد: زنان باید بکوشند تا در تربیت فرزندان خود اشخاصی مانند حضرت امام خمینی(ره) را تحویل جامعه ‌دهند، زیرا امروز دنیا از برکت وجود امام راحل(ره) استفاده می‌کند.

نجار هدف از خلقت انسان را حضرت فاطمه(س) خواند و بیان داشت: دختران ما باید آن بزرگوار را الگوی خود قرار دهند و در دامان خود فرزندانی خوب ‌و مومن تربیت کنند و رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

وی عنوان کرد: تمایز انسان با دیگر مخلوقات خداوند در معرفت‌، اندیشه و رسالتی است که خدا برایش مقدر کرده و نسبت به آن باید بکوشد تا آنچه که خداوند از او خواسته انجام دهد.

استاندار کرمان خاطر‌نشان کرد: دانشگاه محل بالا بردن معرفت در کنار علم و دانش است، نه اینکه دختران پس از ورود به دانشگاه احساس کنند با دور انداختن چادر که حجاب برتر است، جایگاهی پیدا کرده‌اند.

وی اذعان کرد: ارزش‌ها باید در دانشگاه‌ها شکوفا و سپس به جامعه منتقل شود و نباید دنیای بیگانه در دانشجویان و جوانان ما تاثیر بگذارد و آنها را به سمت فرهنگ خود بکشاند.

نجار ابراز داشت: درس و کتاب باید با معرفت الهی عجین شود تا معرفت جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

انتهای پیام/80016/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول