اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

نگاه دشمنان به راهپیمایی 22 بهمن است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: نگاه دشمنان و بدخواهان بیشتر به راهپیمایی 22 بهمن ماه است و باید مردم با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب اسلامی بزنند.

نگاه دشمنان به راهپیمایی 22 بهمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال جاری در این شهرستان اظهار داشت: این آیین با حضور میلیونی مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه دشمنان و بدخواهان بیشتر به راهپیمایی 22 بهمن ماه است و باید مردم با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب اسلامی بزنند، افزود: دشمن دلدادگی و دلبستگی مردم به این راهپیمایی را می‌سنجد و تمام دنیا در این روز متوجه این مراسم است.

معناصری با اشاره به پوشش راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال جاری توسط 2 هزار خبرنگار داخلی و خارجی تصریح کرد: ملت ایران همیشه در صحنه حاضر هستند و هر چند مشکلاتی وجود دارد، اما دین، مذهب، ولایت و اصول و ارزش‌های اسلامی را مقدم بر هر چیز می‌دانند و امیدواریم که تحریم‌ها به زودی برطرف شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی مسئول ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت نیز اظهار داشت: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سال جاری تاکنون با حضور پرشور مردم به خوبی برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز 22 بهمن ماه و اینکه بزرگترین راهپیمایی در کشور است، افزود: باید برنامه‌ریزی خوب و مناسبی برای برگزاری هر چه بهتر این راهپیمایی در شهرستان جیرفت انجام شود، راهپیمایی روز 22 بهمن ماه همزمان با سایر نقاط کشور ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

علیدادی تصریح کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان است و مسیر راهپیمایی از چهارراه بیمارستان امام خمینی(ره) آغاز و تا چهار راه فرمانداری ادامه دارد.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول