اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:

فرهنگ شهادت حسینی، اسلام را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: به برکت فرهنگ شهادت حسینی و خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اسلام بیمه و جمهوری اسلامی، ام‌القرای جهان اسلام شد.

فرهنگ شهادت حسینی، اسلام را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، غلامرضا شرفی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی کازرون که با حضور یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز تهران، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان و مسئولان کازرون در کانون شهید عسکری این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: امروزه بسیاری از رسانه‌ها و فریب خوردگان دشمن، هجمه‌های شدیدی را علیه نظام شروع کرده و در تلاش هستند به هر نحوی مقاومت مردان و زنان این سرزمین را کمرنگ و به باد فراموشی بسپارند.

وی، برگزاری یادواره شهدا را باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان دانست و ادامه داد: جوانان و نوجوانان ما باید بدانند، امروزه این عزت و سربلندی جمهوری اسلامی در دنیا به خاطر مقاومت شهدایی است که با دست خالی و بدون پشتوانه‌ در مقابل دنیای استکبار به ارمغان آورده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «برگزاری یادواره شهدا کمتر از خود شهادت نیست»، در این راستا از جوانان و نوجوانان خواست که قدر این‌گونه محافل را بدانند.

شرفی خاطرنشان کرد: امروزه دنیای استکبار در رأس آن آمریکا، هرگونه تحرکات در دنیا علیه خود را از ناحیه ایران می‌داند، اما جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارد و با کمک خدا وبه برکت خون شهدا و وجود فرهنگ ایثار و شهادت، ملت جمهوری اسلامی سربلند است.

وی ابراز داشت: تفکر شهدا طوری بود که در زمان جنگ تحمیلی نیز از کودک 11 ساله تا پیرمرد 70 ساله عاشقانه و داوطلبانه در جنگ حضور داشتند.

این مسئول در ادامه برگزاری یادواره شهدا را بسیار بااهمیت و تأثیرگذار توصیف و تصریح کرد: اگر برگزاری یادواره و مراسم سوگواری‌های بعد از واقعه عاشورا نبود، امروز با گذشت بیش از یک‌ هزار و 400 سال از آن واقعه، هیچ‌گونه اطلاعی از فرهنگ عاشورا نداشتیم.

به گزارش فارس، این یادواره با قرائت شعری در رسای شهدا و ایثارگران توسط کاظم دهقانیان‌فر، شاعر کازرونی و اجرای یک سرود زیبا توسط دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شاهد (تقوی) کازرون و ارائه کلیپی به پایان رسید.

انتهای پیام/ 2448/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول