اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی شازند معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون فرماندار و مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی سرپرست جدید بیمارستان تأمین اجتماعی شازند معرفی شد.

سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی شازند معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان، اردوان بیات به عنوان سرپرست جدید بیمارستان تأمین اجتماعی شازند معرفی شد.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی در این مراسم گفت: حق مردم شازند و بیمه شدگان تأمین اجتماعی این است که از خدمات درمانی مناسب بهره‌مند شوند.

بابک عدلی افزود: در حال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی خدمات و امکانات ارزشمندی را در بیمارستان امام خمینی اراک فراهم ساخته است که ایجاد این امکانات در بیمارستان شازند نیز حق مردم این شهرستان است.

وی تصریح کرد: امروز مردم به این مرحله از آگاهی رسیده‌اند که بین مراکز درمانی بهترین مرکز را انتخاب کنند و در این عرصه، رقابت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی بر لزوم تقویت مراکز درمانی وابسته به تأمین اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: اگر خدمات قابل ارائه در مراکز درمانی مطلوب و مورد رضایت بیمه شدگان نباشد بدون شک مردم برای خرید خدمت به مراکز دیگر سوق پیدا می‌کنند که برای جلوگیری از این امر تقویت مراکز درمانی وابسته به تأمین اجتماعی ضروری است.

عدلی همچنین تقویت درمان مستقیم را از برنامه‌های مهم این مدیریت در سال جاری عنوان کرد.

معاون فرماندار شازند نیز گفت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی با اعتقاد و ایمان به دنبال خدمتگزاری به مردم هستند.

حجت‌الله نصیری با بیان اینکه مردم همواره مسئولان و خدمتگزاران صدیق نظام را همراهی کرده‌اند، اضافه کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسئولان یک توفیق الهی و مسئولیت در این نظام امانتی الهی است که باید تلاش کنیم آن را به نحو احسن به انجام برسانیم

در این مراسم از زحمات دکتر رشید عصار قدردانی و اردوان بیات به عنوان سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی معرفی شد.

انتهای پیام/87003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول