اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در لار خبر داد

راه‌اندازی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در لار

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در لار گفت: در استان فارس 12 شعبه جدید از این سازمان راه‌اندازی شده که یک شعبه نیز به لار تعلق گرفته است.

راه‌اندازی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در لار

حسین پیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لار اظهار داشت: با راه‌اندازی این شعبه در لار تمام افراد وابسته به نیروهای مسلح در شهرهای خنج و گراش نیز می‌توانند با توجه به الکترونیکی بودن دفترچه‌های درمانی از خدمات این سازمان استفاده کنند.

وی در مورد خدمات این سازمان گفت: تا کنون تمام کارکنان نیروهای مسلح شامل سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و ... برای صدور دفترچه بیمه و سایر خدمات مربوط به بازنشستگان به مرکز استان مراجعه می‌کردند که با راه‌اندازی این سازمان بیش از 28 نوع خدمت در این زمینه در لار ارائه می‌شود.

مسئول سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح لار در مورد خدمات درمانی این مرکز افزود: در حال حاضر در لار به دلیل عدم وجود درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و عدم قرارداد با پزشکان متخصص خدمات ویژه‌ای در این شهر ارائه نمی‌شود و بیمارستان امام رضا (ع) و دیگر مراکز درمانی لار نیز از ارائه خدمات بیمه‌ای خودداری می‌کنند که امید داریم در آینده این مشکل حل شود.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان‌های همجوار مانند جهرم و یا شیراز به دلیل وجود بیمارستان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح تمام خدمات درمانی به صورت رایگان و یا با کم‌ترین هزینه امکان‌پذیر است که امیدواریم در آینده با راه‌اندازی این بیمارستان در لار مشکل بزرگ بیمه‌شدگان بر طرف شود.

پیروز در مورد ساختمان این سازمان نیز تصریح کرد: در حال حاضر این سازمان در اداره پست مرکزی واقع در شهر قدیم لار مستقر است که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم ساختمانی در خور شان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح لار راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/2448/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول