اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم صورت می‌گیرد

اعزام اکیپ رایگان پزشکی به روستاهای محروم

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی جم از اعزام اکیپ رایگان پزشکی به روستاهای محروم شهرستان جم خبر داد.

اعزام اکیپ رایگان پزشکی به روستاهای محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید روح‌الله شهبازی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران اسلامی و تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی است و گرامیداشت این ایام لازم و ضروری است.

وی افزود: نظام اسلامی موجبات رشد و پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها شده و امروز شاهد عزت و اقتدار این نظام در سطح جهان هستیم.

شهبازی اضافه کرد: نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمت عزت، سرافزاری، سربلندی، اقتدار، بصیرت، آگاهی و هوشمندی است و باید در هر شرایطی از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی جم از اعزام اکیپ پزشکی به روستاهای محروم شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم و به‌ مناسبت دهه مبارک فجر یک اکیپ پزشکی به منظور ویزیت رایگان بیماران به روستاهای محروم این شهرستان اعزام شد.

وی گفت: در این حرکت جهادی و انسان دوستانه جمعی از پزشکان اعم از پزشک عمومی و پرستاران به ویزیت رایگان اهالی این روستاها می‌پردازند.

شهبازی یادآور شد: خدمات رسانی به مردم یکی از وظایف اصلی بسیج بوده و هدف از ویزیت رایگان مردم نیز خدمات رسانی در راستای اهداف این نهاد است.

وی ابراز داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای پیشرفت کشور نقشی بی‌نظیر داشته‌اند و امروز نیز شاهد تلاش‌های بسیجیان عزیز هستیم.

این مسئول افزود: دشمن از همه امکانات و توان خود برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کند و اجرای برنامه‌های دهه فجر و برپایی جشن‌های ویژه انقلاب گامی در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول