اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

باند سارقان مأمورنما در مشهد متلاشی شد

خبرگزاری فارس:رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: سارقان مأمورنما که از منازل مسکونی مشهد سرقت و اخاذی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

باند سارقان مأمورنما در مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردی 45 ساله با همدستی چند متهم سابقه‌دار، نقشه سرقت و اخاذی را طراحی و اعضای این باند مرتکب چندین فقره اقدامات مجرمانه در شهر مشهد شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با بررسی چندین پرونده اخاذی و سرقت تحت عنوان مأمور به سرنخ‌هایی رسیدند که چهره سردسته این باند را برای آنان مشخص ساخت.

بیدمشکی خاطر نشان کرد: کارآگاهان عملیات وی‍‍ژه، متهم اصلی پرونده را به طور کاملا نامحسوس تحت نظر گرفتند و پس از شناسایی مخفی‌گاه اعضای باند، در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه محل را مورد پاکسازی قرار دادند؛ در این عملیات پلیسی سرکرده باند و پنج تن از همدستانش دستگیر شدند و تحقیقات از آنان آغاز شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تصریح کرد: متهمان با در دست داشتن حکم جعلی، منازل مسکونی در حاشیه شهر را انتخاب و به بهانه بازرسی از منزل وارد خانه‌ها می‌شدند و سرقت می‌کردند، متهمان در مواردی نیز از مالکان اخاذی کرده‌اند.

بیدمشکی افزود: با توجه به اینکه احتمال افزایش سرقت‌های انجام شده توسط متهمان متصور است از شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، خواسته می‌شود هر چه سریع‌تر برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

وی در پایان متذکر شد: در مواقعی که افرادی تحت عنوان مأمور حتی با در دست داشتن حکم به منزل آنها مراجعه می‌کنند، ابتدا به منظور جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده‌ای نسبت به شناسایی این افراد با استفاده از کارت شناسایی و حکم مأموریت اقدام و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از فوریت‌های پلیسی 110 استعلام بگیرند تا فرصت سوء‌استفاده برای مجرمان فراهم نشود.

انتهای پیام/70028/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول