اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

دستگیری عاملان تیراندازی به زن جوان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر جزئیات دستگیری عاملان تیراندازی به زن جوان در تنگستان و سارقان مسلح در شهرستان بوشهر را تشریح کرد.

دستگیری عاملان تیراندازی به زن جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به تلاش‌ها و موفقیت‌های نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری مجرمان در طول هفته جاری اظهار داشت: هفته گذشته خانم ر.ع که به اتفاق همسرش برای تفریح به جنگل‌های بنه گز در تنگستان رفته بودند، یک دستگاه موتور‌سیکلت با سه سرنشین که صورت خود را پوشانده بودند به کنار خودرو آمده و قصد داشتند سوئیچ خودرو را ربوده و خودرو را سرقت کنند.

وی افزود: در این بین راننده خودرو بلافاصله با دنده عقب از دست ضاربین گریخت اما ضاربین با یک قبضه اسلحه کلاش به سمت خودرو تیراندازی کرده و خانم ر.ع از ناحیه پای راست و دست به طور سطحی مجروح و به بیمارستان شهدای خلیج فارس منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: این موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان تنگستان قرار گرفت و با لطف خدا و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان شریف پلیس آگاهی تنگستان، هر سه متهم کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شدند.

عباس‌زاده گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرده و پرونده به مرجع قضایی ارسال شد.

وی گفت: در این ارتباط تعدادی از شهروندان از عملکرد به موقع و قاطع ناجا در این زمینه قدردانی و تشکر کردند.

سارقان مسلح ناکام در بوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ارتباط با دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در بوشهر گفت: یکماه قبل دو فقره سرقت مسلحانه در روستاهای اطراف بوشهر در اطویل و تل‌اشکی از دو باب مغازه شد که از نظر ریالی حجم این سرقت‌ها کمتر از 300 هزار تومان می‌شد.

وی بیان کرد: این سارقان دو سرقت مسلحانه ناموفق در روستای احمدی و روستای سرمت داشته و در این دو مورد ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت موضوع از نظر امنیتی و روانی، پلیس وارد عمل شد و در کمتر از 20 روز اعضای باند شناسایی و دو نفر متهم دستگیر شدند.

عباس‌زاده گفت: پس از دستگیری دو متهم سلاح متهمان نیز کشف و به بزه ارتکابی خود هم اعتراف کردند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول