اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

نیروهای مسلح کشور در صلابت و قدرت به سر می‌برند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با اشاره به توانمندی‌های نیروهای نظامی کشور گفت: نیروهای مسلح کشور در صلابت و قدرت به سر می‌برند.

نیروهای مسلح کشور در صلابت و قدرت به سر می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم محفل انس با قرآن کریم نظامیان استان قزوین در مسجد کریم اهل بیت(ع) با حضور امیر رضایی جانشین فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین، برزگر معاون اجرایی سپاه استان قزوین، امیر نیک‌بخش فرمانده تیپ یک لشگر زرهی استان و غلامحسین دارایی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان اظهار داشت: در زمان طاغوت، ایران هیچ گونه عزتی نداشت و همواره زیر سایه غرب وابستگی را تجربه می‌کرد و هر گونه ابتکار و خلاقیت در زمینه‌های مختلف به نابودی کشیده می‌شد و مردم طعم تلخ استبداد را تجربه می‌کردند.

امام جمعه تاکستان در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در زمان قبل از انقلاب در کشور بوده، بیان کرد: مهندسان کشور در زمان پیش از انقلاب به هیچ عنوان نمی‌توانستند به راحتی به تأسیسات صنعتی نزدیک شوند و نیروهای خارجی بودند که کارها را انجام می‌دادند که این موجب ذلت ملت ایران می‌شد.

وی ادامه داد: کشورهای استکبار قبل از انقلاب تلاش می‌کردند تا ثروت این کشور را چپاول کنند و این از ضعف حکومتی بود که نمی‌توانست خودباوری را در جامعه به وجود بیاورد و تنها سعی می‌کرد تا غرب را راضی نگه دارد که این از جمله ضعف‌هایی بود که موجب ضربه خوردن ایران در مدت حکومت پهلوی شد.

اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به ملت عزت هدیه کرده است، خاطر نشان کرد: دستاوردهایی که در 34 سال انقلاب به دست آوردیم حاصل فداکاری‌ها و خون جوانانی است که تا آخرین لحظه سر عهد و قول خود پایدار ماندند و نگذاشتند تا کشور ضربه‌ای بخورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ما هم‌اکنون در جایگاه رفیعی ایستاده‌ایم که می‌توانیم در منطقه و جهان حرف نخست را بزنیم و بر تمام دنیا تأثیر بگذاریم و نقشه‌های شوم دشمنان را در خاورمیانه که استکبار برای استبداد می‌ریزد را خنثی و دشمنان اسلام را مأیوس کنیم.

اسلامی در ادامه با اشاره به قدرت نیروهای مسلح در ایران گفت: ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در صلابت و قدرت به سر می‌برند که این نشان از اهمیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد و ما باید از این آزادی و قدرت به درستی حراست و حفاظت کنیم تا خللی به کشور اسلامی ما به وجود نیاید و همواره در نهایت قدرت و صلح به سر ببریم.

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: ارتش با مانورهای خود، سپاه با بیانیه‌های آتشین خود و نیروی انتظامی با قدرت خود کشور را در امنیت کامل قرار داده که این‌ها هم عزتی است که این انقلاب به مردم ایران هدیه داده و موجب شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بوم شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: باید در تمام مسائل قرآن را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتوانیم همواره راه درست و صحیح را پیش بگیریم.

وی با توصیه به مسئولان که قدر این مردم و ارزش‌ها را بدانند، اضافه کرد: مسئولان باید با تصمیم‌گیری درست و عاقلانه جلوی این گرانی‌هایی که برخی از آن ها ربطی به تحریم‌ها ندارد را بگیرند تا این مردم که همواره وفاداری خود را ثابت کرده‌اند در کم‌ترین سختی و مشکلی قرار بگیرند.

انتهای پیام/77004/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول