اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

انقلاب اسلامی ایران الگوی جهانیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای تمام کشورهای دنیاست، به طوری که تاثیر‌گذاری آن را می‌توان در بیداری اسلامی و تحولات منطقه مشاهده کرد.

انقلاب اسلامی ایران الگوی جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های انتظامی و سپاه خلخال در مجموعه ورزشی معلم خلخال اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های امام راحل در سال‌های گذشته و نه چندان دور موجب عالم‌گیر شدن شکوه و عظمت انقلاب اسلامی در جهان شده است و ثمره انقلاب را در بیداری اسلامی و تحولات منطقه می‌توان مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما به همت معمار انقلاب اسلامی که ذخیره و هدیه‌ای الهی از سوی خداوند به این ملت بود، توانست در مقابل تمامی فتنه‌های دشمنان ایستادگی کند و آنان را در رسیدن به اهداف استعماری خود متوقف کند.

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: کشورمان ایران به عنوان پل پیروزی غرب برای دستیابی به سایر نقاط جهان محسوب می‌شود و از این رو دشمنان همیشه در فکر دستیابی به این خاک عزیز هستند.

رشتبری یادآور شد: زمانی کشور ایران را در جمع کشورهای اسلامی همچون مصر و عربستان قرار نمی‌دادند و این کشور به عنوان ژاندارم خلیج فارس محسوب می‌شد، ولی امام خمینی (ره) به تمامی این تفکرات پایان داد و امروز ایران اسلامی به کشوری دینی و اسلامی تبدیل شده و حرف اول را در اسلامی بودن و پایبندی به ارزش‌های اسلامی در دنیا بر زبان جاری ساخته است.

امام جمعه شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:در سال‌های 57 و 58 بیش از 60 هزار مستشار نظامی آمریکا در کشور ما به فکر پیاده ساختن حقه‌های ننگین استعمارگران بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی دست استعمارگران از کشورمان کوتاه شد و این افتخارات و پیروزی‌ها همه به همت رهبری مدبرانه معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همراهی مردم بود.

 

رشتبری افزود: استقلال، آزادی و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا، ایثارگران و تمامی اقشار ملت ایران در سایه رهنمودهای امام خمینی (ره) است و هزینه‌های صرف شده برای به ثمر نشستن این انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: پیام ملت ایران به رهبر معظم انقلاب این است که همیشه و در همه حال همچنان دلداده رهنمود‌های رهبری و پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و برای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان ولایت جانفشانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/62008/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول