اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حافظه ملت ایران ثبت و جاودانه شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با پیام‌ها و درس‌های انقلاب در حافظه ملت ایران اسلامی و در ابعاد گسترده بین‌المللی ثبت و جاودانه شد.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حافظه ملت ایران ثبت و جاودانه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی امروز در نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر حادثه‌ای بود که شتاب مضاعفی به چرخش تاریخ‌ انقلاب‌های دنیا داد و تغییرات بزرگی را در عرصه جغرافیای سیاسی کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران به فرمان امام راحل حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند، ادامه داد:  حضور میلیونی مردم با کد و رمز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با هدایت‌های شجاعانه و هوشمندانه امام راحل آغاز شد و سبب سرنگونی رژیم ستمشاهی پهلوی و کوتاه شدن دست همدستان این رژیم و دنیای استکبار از ایران شد.

محمودی خاطرنشان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با پیام‌ها و درس‌های انقلاب در حافظه ملت ایران  اسلامی و در ابعاد گسترده بین‌المللی ثبت و جاودانه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به تأسیس این دانشگاه در کشور تصریح کرد: تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در کشور یکی از ارزشمندترین پیامدهای انقلاب اسلامی ایران بود.

محمودی عنوان کرد: جمعی که امروز با عنوان پژوهشگران و نخبگان علمی کشور در این مکان حضور دارند از محصولات آکادمیک، علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با فرمان امام راحل و همت بسیاری از دلسوزان و نیروهای انقلابی تأسیس شد که برگ سبزی در مقابل رشادت‌های رزمندگان اسلام و آرمان‌های پاک انقلاب است.

محمودی با بیان اینکه دانشگاه آزاد جان امید و جام جم حیات ایران اسلامی است، اذعان داشت: دلسوزان نظام اسلامی راه رسیدن به اقتدار، تولید، مبارزه با تحریم و تهدیدها را مرهون تکاپو و تلاش در دانشگاه می‌دانند، به همین دلیل دلسوزانه مسائل دانشگاه آزاد را رصد می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها در این واحد دانشگاهی، یادآور شد: امروز جمعی از نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد از سراسر کشور با ارائه آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا، در قالب موضوعات این همایش در این مکان گرد هم آمده‌اند که این حضور افتخاری دیگر در تاریخ دانشگاه آزاد خواهد شد.

محمودی ادامه داد: زمانی باورها بر این بود که پیچیده‌ترین مسائل راه‌حل‌های ساده‌ای دارد، اما امروزه معتقد هستیم که این ادعای درستی نیست.

وی تأکید کرد: اعتقاد ما بر این است که پیچیده‌ترین مسائل راه‌‌حل‌های پیچیده‌ای نیز دارد که  این راه حل‌ها توسط نخبگان کشف می‌شود و امروز که در پایان هزار دوم، پایان عصر اضطراب و در طلیعه هزاره سوم عصر امواج، نخبگان امروز ایران اسلامی پیچیده‌ترین مسائل بشری را با پیچیده‌ترین راه حل‌های ممکن کشف می‌کنند.

محمودی خطاب به پژوهشگران حاضر در همایش گفت: از شما پژوهشگران انتظار داریم که از دریچه علم و در راستای علم بیرون بروید و از این دریچه برای فضای عمل وارد شوید و به عبارت ساده‌تر یافته‌های پژوهشی خود را کاربردی کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز توقعات جامعه متحول شده است، ابراز داشت: هر تصمیمی که در حوزه صنعت، پزشکی، روانشناسی، ریاضی حتی در اداره خانواده گرفته شود، باید مبتنی بر دانش و پژوهش باشد، چراکه پژوهش موتور محرکه ملت‌ها برای رسیدن به آرمان‌ها و هدف‌ها است.

انتهای پیام/82014/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول