اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

انقلاب ایران زمینه‌ساز آزادی قدس شریف است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی ملت بزرگ ایران باعث صادر شدن انقلاب شد و این انقلاب انشاالله زمینه ساز آزاد سازی قدس شریف است.

انقلاب ایران زمینه‌ساز آزادی قدس شریف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد رضا محمد سلیمانی ظهر امروز با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در جمع نخبگان بسیجی این استان اظهار داشت: دانشمندان بسیجی در استقلال و خود کفایی کشور نقش آفرینند.

وی افزود: اکنون در برهه‌ای از زمان هستیم که براحتی می‌توانیم درخشش پرتوهای انقلاب اسلامی را در جهان ببینیم.

محمدسلیمانی ادامه داد: دلیل اثرگذاری انقلاب اسلامی این بود که انقلاب ما با یاد خدا با هدفی دینی و بدون تکیه بر شرق و غرب به پیروزی رسید و باعث پایداری نظام و انقلاب در برابر توطئه‌‌های دشمن شد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ایستادگی ملت بزرگ ایران باعث صادر شدن انقلاب شد و این انقلاب انشاالله زمینه ساز آزاد سازی قدس شریف است.

وی نقش بسیجیان در پایداری انقلاب را مهم دانست و گفت: برنامه محور بودن کارگروه‌های بسیج اقشار بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد برهمین اساس لازم است تا بسیجیان با نوآوری در تمام زمینه‌ها در حل مشکلات جامعه اثرگذار باشند.

محمد سلیمانی افزود: به فضل الهی با تلاش‌های بسیجیان، انقلاب ما زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با بهره‌گیری از تخصص نخبگان، کارگروه‌ها بتوانند در زمینه‌های مختلف تاثیرگذار باشند.

این مسئول با اشاره به پیامدهای استقامت گفت: صرفه جویی، پیروزی در بزرگ‏ترین آزمون الهی در مقابله با جهان کفر، تداوم حرکت بیداری اسلامی، حفظ محوریت کانون مقاومت که ایران است، پیشگیری از سقوط بزرگ‌ترین حکومت دینی، تسریع در حکومت جهانی اسلام و جلوگیری از حاکمیت مطلق جهان سلطه از پیامدهای ایستادگی و استقامت در برابر استکبار و تحمل فشارهای ناشی از تحریم است.

انتهای پیام/68001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول