اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 230

تمثال خلبانان شهید ورامین نصب شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز نیروی هوایی تابلو تمثال خلبانان شهید ورامین نصب شد.

تمثال خلبانان شهید ورامین نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با سالروز نیروی هوایی تابلو تمثال خلبانان شهید دشت ورامین نصب شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در حاشیه این اقدام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن نوزدهم بهمن، سالروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تابلو تمثال خلبانان شهید دشت ورامین نصب شد.

محمد راشدی تصریح کرد: نام نیروی هوایی در تاریخ ایران با انقلاب اسلامی سال 57 پیوند ناگسستنی داشته و برای همیشه در این تاریخ به نیکی می‌درخشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، خلبانان شجاع و تیز پرواز نیروی هوایی در کنار دیگر نیروهای نظامی و رزمندگان با حماسه آفرینی‌های خود، برگ زرین دیگری را آفریدند و خلبانان شهید دشت ورامین گواه صادقی بر این مدعا هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: در راستای تجلیل از افتخارآفرینان دفاع مقدس و حماسه سازان تیزپرواز نیروی هوایی، در ایام‌الله دهه مبارک فجر تابلو بیلبورد حاوی تصاویر و مشخصات مختصر خلبانان شهید دشت ورامین شامل امیران سرلشکر خلبانان شهید منصور ستاری، مصطفی اردستانی، علیرضا فتوحی شعار، مصطفی ایل بیگی، نصرالله اصیل ادب و یزدان سخایی در میدان نماز و مقابل ساختمان مرکزی شهرداری ورامین نصب شد.

راشدی در پایان گفت: در همین ارتباط با حمایت مادی و معنوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین، کتاب مردان آسمان شامل زندگینامه، خاطرات و تصاویر شانزده نفر از خلبانان فعال و شهید دشت ورامین به نویسندگی آقای محسن شیرمحمد از نویسندگان و محققان بومی ورامین منتشر و به پایگاه‌های هوایی سراسر کشور و کتابخانه‌های عمومی، مسئولان و شهروندان اهداء شد.

انتهای پیام/2462/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول