اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

فیلم «شهید هاشمی» به جشنواره فیلم فجر نرسید

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به دلیل آماده نشدن، فیلم «شهید هاشمی» به جشنواره فیلم فجر نرسید.

فیلم «شهید هاشمی» به جشنواره فیلم فجر نرسید

حجت الاسلام و المسلمین سید لطف‌الله سپهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک از فیلم «شهید هاشمی» رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: کار تدوین، صداگذاری و دوبلاژ انجام شده و این فیلم مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه فیلم زندگی شهید هاشمی کار جدیدی در حوزه دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: این فیلم در مرحله کارگذاری موسیقی است.

سپهر با بیان اینکه فیلم مرغابی دشت سرخ بیش از 15 میلیارد ریال هزینه داشته، تصریح کرد: کل این اعتبار از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

* رونمایی در آینده‌ای نزدیک

وی به همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف خوزستان برای ساخت این فیلم اشاره کرد و افزود: تهیه کننده این فیلم اداره‌کل ارشاد اسلامی خوزستان و کارگردانش نیز یکی از افراد بومی به نام علی اصغر شادروان و کارگردان فیلم «تیر باران» است.

وی فیلم «مرغابی دشت سرخ» را از لحاظ محتوایی و کیفی خوب توصیف کرد و بیان داشت: خانواده شهید هاشمی در مورد نقش همسر این شهید والامقام اعتراض داشتند که با تغییر این شخص، نظر آنها جلب شد.

سپهر ابراز داشت: خانواده شهید هاشمی از جمله برادر و پسر شهید از بدو کلید خوردن فیلم، همکاری خوبی با عوامل فیلم داشته‌اند.

وی اذعان داشت: عوامل فیلم از دوستان و همرزمان شهید از جمله محسن رضایی، سردار غلام‌پور، سردار گرجی، سردار شاهوارپور و سردار دانش‌پژوه نظرخواهی کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ابراز امیدواری کرد که با پایان کار موسیقی فیلم «مرغابی دشت سرخ»، به زودی در تهران و اهواز رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/72008/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول