اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از استقبال خانواده شهید هسته‌ای کشور گزارش می‌دهد

خانواده‌های شهیدی که با قرار گرفتن در آغوش هم درد مشترک را در خود راه ندادند

خبرگزاری فارس: بار دیگر خانواده دو شهید با دلی آکنده از محبت با گرمای وجود همدیگر را در آغوش کشیدند و سردی غربت بی‌همسری و بی‌پدری را که دردی مشترک بود در خود راه ندادند.

خانواده‌های شهیدی که با قرار گرفتن در آغوش هم درد مشترک را در خود راه ندادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، لبخندشان را به هم گره می‌زدند، چرا که اشک‌های جاری شده مشترکی داشتند که دشمن دون بر گونه‌هایشان غلتاند و قلب مادری را ریش کرد که میوه جانش را برای خدمت به کشور به عرصه رساند.

دشمنی که ترسش از درس، کلاس، دانش‌آموز، معلم، دانشجو، استاد دانشگاه و دانشمندان کشور است و خصمانه برای رسیدن به اهداف خود علم را نشانه می‌رود، اما نمی‌داند که پیشرفت علمی در جمهوری اسلامی به عنوان یک جهاد بر همه فرض شده است.

فرودگاه دشت‌ناز ساری در سالگرد سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد میثاق دو دلداده، دو نسل، دو یادگار، آرمیتا رضایی‌نژاد کودک امروز، بانوی علم و ایمان فردا میوه شهید هسته‌ای و آرزو ولی‌پور کودک دیروز، بانوی حلم و علم امروز، میوه نخستین شهید فرهنگی مازندران است.

خانواده شهید ولی‌پور حلقه گل را بر گردن مهمانی می‌گذارند که برای ادامه راه پدر آینده‌ساز انقلاب اسلامی است، زیرا 33 سال پیش آرزوی دو ساله در مراسم تشییع جنازه پدر شهید خود دستان کوچکش را در دست مادر می‌فشرد و به دنبال پیکر پدر می‌دوید و امروز برای ادامه راه پدر که احیای علم در کلاس درس امام حسین (ع) است، معلم تربیت می‌کند.

دعوت از خانواده دانشمند شهید هسته‌ای در بین دانشجویان فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس، در ایام دهه بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آیین نخستین دوره دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران مازندران با حضور خانواده شهید هسته‌ای کشور شهید داریوش رضایی‌نژاد در مرکز مازندران برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور 310 دانشجوی جدید الورود به دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران در ساری برگزار می‌شود از مادر، همسر و تنها فرزند شهید رضایی‌نژاد دعوت شد تا در این مراسم که تجدید میثاقی با آرما‌ن‌های شهدا است، حضور یابند.

این مراسم که صبح فردا در سالن ورزشی شادروان تختی در مرکز مازندران برگزار می‌شود، همراه با سخنرانی، قرائت سوگندنامه از سوی دانشجوی فرهنگیان، اجرای برنامه‌های زنده فرهنگی به ویژه موسیقی سنتی و انقلابی است.

مسئولیت دانشگاه فرهنگیان مازندران به دست آرزو ولی‌پور، فرزند نخستین شهید فرهنگی مازندران شهید علی ولی‌پور پاشاکلایی سپرده شد.

انتهای پیام/86008/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول