اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در بیانیه‌ای اعلام کرد

ملت ایران 22 بهمن پایه‌های کاخ ستمگران را به لرزه در خواهد آورد

خبرگزاری فارس: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه ملت ایران 22 بهمن پایه‌های کاخ ستمگران را به لرزه در خواهد آورد، از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده است.

ملت ایران 22 بهمن پایه‌های کاخ ستمگران را به لرزه در خواهد آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده آمده است: بهمن نماد اقتدار ملت مسلمان ایران در برابر قدرت پوشالی استکبار جهانی است، چراکه این اقتدار از قدرت لایزال خداوند قادر سرچشمه می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است: 22 بهمن به مثابه طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهر الهی غرق ساخت.

در بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو نفس قدسی باغبان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ریشه در سرتاسر جهان هستی دوانیده و به همت وارث معنوی‌اش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به ثمر نشسته است، آمده است: نسیم روح‌نواز بیداری، آگاهی و بصیرت این شجره طیبه الهی در سرتاسر جهان مشام آزادگان و ستمدیدگان جهان را نوازش می‌کند و در مقابل، ستمگران سلطه‌طلب استکبار جهانی و همچنین صهیونیسم بین‌المللی، همچون انسان‌های وحشت‌زده تلاش می‌کند تا نگذارد بهار انقلاب اسلامی تکثیر شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه‌گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

در بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با ایجاد موجی تازه در جهان معاصر، بشریت را از خواب بزرگی بیدار کرد، آمده است: جمهوری اسلامی ایران با سلاح ایمان به خدا و نه جنگ‌افزارهای نظامی، وارد جهان دو قطبی شرق و غرب شد و پرچم لاالااله‌الله را بر قله انسانیت به اهتزاز درآورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز آرزوی دیرینه حضرت امام (ره) که صدور معنوی انقلاب اسلامی بود به تحقق نشسته است و آزادگان جهان با الهام از انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی، صهیونیسم و ایادی مزدورشان را در سراسر جهان به چالش کشانده و تناقض رفتارهای مدعیان دموکراسی و حقوق بشر را آشکار ساخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری در این بیانیه از سوی آحاد مختلف بسیج منتشر شده، آمده است: 22 بهمن امسال نیز امت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر هم‌صدا با ملت‌های مظلوم جهان اسلام فریاد آسمان‌خراش خود را بر سر استکبار جهانی خواهد کشید و با این فریاد، پایه‌های کاخ ستمگران تاریخ را به لرزه در خواهند آورد.

در پایان این بیانیه آمده است: 22 بهمن امسال بسیجیان و پاسداران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در صفوف فشرده و با مشت‌هایی گره‌کرده دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی و با اتکاء به فرامین الهی و رهایی‌بخش فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ضمن دعوت از تمامی اقشار و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی به شرکت گسترده در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، حمایت بی‌دریغ خود را از ستمدیدگان مظلوم جهان و جریان بیداری اسلامی در کشورهای در حال خیزش مسلمان با خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی حضور همراه با عشق به ولایت مطلقه فقیه را اعلام خواهند کرد و با این حضور خواب را بر فتنه‌گران تاریخ و جهان‌خواران سلطه‌گر حرام خواهند ساخت.

انتهای پیام/2308/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول