اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم عنوان کرد

سخنرانی لاریجانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن قم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در قم با شرکت همه اقشار و سخنرانی علی لاریجانی برگزار خواهد شد.

سخنرانی لاریجانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نصرت‌الله لطفی امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر حساسیت ویژه شرایط کنونی و اهمیت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سال جاری اظهار کرد: این راهپیمایی نقشی بی‌بدیل در بیمه کردن نظام مقدس اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های شوم استکبار جهانی دارد.

وی افزود: امروز شاهد افزایش نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام و نیز معاندان علیه مردم متدین ایران هستیم و هدف این همه نقشه‌چینی هم به زانو درآوردن مردم و روی‌گردانی آن‌ها از حمایت نظام است در حالیکه آن‌ها هیچ‌گاه به این هدف شوم خود دست نخواهند یافت.

بصیرت مردم نوید برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن امسال را می‌دهد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه مردم ایران همواره از نظام اسلامی حمایت کرده‌اند و این جانبداری بر باورها و اعتقادات دینی آن‌ها استوار است خاطرنشان کرد: احساس تکلیف برگرفته از بصیرت سیاسی و زمان‌شناسی دقیق اقشار مختلف مردم ایران حاکی از برگزاری راهپیمایی باشکوهی در 22 بهمن‌ماه سال جاری است.

وی ادامه داد: امسال مردم ولایت‌مدار قم نیز همراه با سایر هم‌وطنان خود شعارهای کوبنده‌ای علیه استکبار و زورگویان بین‌المللی سر خواهند داد.

لطفی با تاکید بر دعوت همگانی برای شرکت در مراسم میهمانی لاله‌ها اظهار کرد: این مراسم به منظور غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار پاک شهدای قم صورت می‌گیرد.

فراگیر شدن طنین الله اکبر در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: فراگیر شدن طنین الله اکبر در شب 21 بهمن ماه با هماهنگی ائمه جماعات، نواحی و پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یادآور روزهای مبارزه و تلاش برای سرنگونی رژیم منحوس پهلوی خواهد بود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در قم رأس ساعت 10 صبح از میدان شهید مطهری آغاز خواهد شد گفت: حرکت از مناطق شهری 12 گانه به سمت این میدان نیز از ساعت 9 صبح شروع می‌شود ضمن اینکه مسیر راهپیمایی نیز از میدان مطهری، خیابان اراک، پل حجتیه، خیابان ارم و بلوار بهار و سرانجام حرم مطهر حضرت معصومه(س) تعیین شده است و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم خواهد بود.

آسمان قم نورافشانی می‌شود

لطفی از نورافشانی آسمان قم همزمان با سر داده شدن ندای الله اکبر در ساعت 21 روز شنبه 21 بهمن‌ ماه خبر داد و افزود: مجموعه اقدامات فرهنگی و هنری خاصی نیز توسط شهرداری و سایر نهادهای شهری در 22 بهمن ماه به مرحله اجرا گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام/78004/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول