اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

200 عکاس و خبرنگار راهپیمایی 22 بهمن را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 156 عکاس و تصویربردار و 45 خبرنگار مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی و به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن را در سراسر استان چهارمحال و بختیاری پوشش می‌دهند.

200 عکاس و خبرنگار راهپیمایی 22 بهمن را پوشش می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گستردگی برنامه‌های فجر 34 استان چهارمحال و بختیاری و لزوم پوشش خبری و رسانه‌ای مطلوب شکوه حضور مردم ولایت‌مدار استان در مراسمات انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای چون اختصاص جایگاه خاص خبرنگاران و عکاسان، ارزیابی و جمع‌بندی اخبار و تصاویر مراسمات و... تدبیر شده است.

وی شکستن هیمنه و ابهت قلدران بین‌المللی را از جمله برکات انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) همه معادلات سیاسی دنیا را برهم زد و به محرومان عالم شجاعت و شهامت داد تا در مقابل مستکبران بایستند.

گرجی با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر استان برگزار می‌شود گفت: این راهپیمایی‌ها در 34 نقطه استان  به صورت ویژه برگزار می‌شود که امیدواریم با همت و حضور گرم اصحاب رسانه و مطبوعات شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر فجر 34 و انعکاس شایسته این حماسه حضور مردم باشید.

رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و روستاهای مختلف این استان، گفت: مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در مرکز استان از ساعت 9:30 صبح و در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری از ساعت 10:00 صبح آغاز می‌‎شود.

وی ادامه داد: شروع راهپیمایی مردم شهرکرد در روز 22 بهمن از میدان انقلاب خواهد بود و مردم در این شهر به سمت فلکه آبی، چهارراه بازار، فلکه فردوسی، چهارراه بوعلی‌سینا و مصلای بزرگ امام خمینی راهپیمایی خواهند کرد.

گرجی تصریح کرد: از بزرگ‌ترین ویژگی‎های انقلاب اسلامی رهبری مقتدر حکیم و معنوی حضرت امام خمینی (ره) بود که در مبارزات خود به راه، هدف‌، دین‌، ملت و خدای خود ایمان کامل داشت و در نهایت ملت ایران را بر قله‎های عظمت و سربلندی رساند.

این مسئول به ولایت‌مداری ملت ایران اشاره کرد و گفت: رشد، بلوغ فکری و ایمان ملت بزرگ ایران سخت‌ترین مشکلات و پیچیده‎ترین توطئه‎های دشمنان را درهم شکسته و با عزم و اراده پولادین خود همواره در عرصه‎های مختلف انقلاب حضوری فعال داشته است که بارز‌ترین آن حضور در راهپیمایی‏ها و پشتیبانی از ولایت و انقلاب اسلامی است.

وی دشمن‌شناسی را از مهم‌ترین الزامات ولایت‌مداری و جبهه‌شناسی را یکی از مولفه‌های ولایت‌مداری عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از الزامات حفاظت از دین خداوند، ولایتمداری است و قوام دین به قرآن است و قوام قرآن، رهبری دینی است.

انتهای پیام/68001/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول