اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی تأکید کرد

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را وادار به باور ایرانی قدرتمند می‌کنیم.

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد صبح امروز در آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه سراسری پخش زنده صبح به خیر ایران اظهار داشت: یوم‌الله 22 بهمن یادآور حماسه پیروزی، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ادای احترام به مقام شهدای سرفراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دست‌آورد‌های آن، ایفای نقش کردند. 

پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها موجب رهایی ملت ایران از ظلم و ستم شد، بلکه موجب قیام ملت‌های منطقه علیه ظلم و ستم مستکبران شد.

وی تصریح کرد: امروز ضرورت حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی با توجه به فشارها و تحریم‌های دشمنان دو چندان شده است که خوشبختانه مردم بصیر و آگاه انقلاب اسلامی همچنان با حضور خود موجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی خواهند شد.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پوچی تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی را به دنیا ثابت می‌کند، گفت: دشمنان همواره در تلاشند نظام اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه داده و بین مردم و مسئولان جدایی و تفریه ایجاد کنند که قطعا حضور مردم تمامی نقشه‌های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

شعبانی‌فرد خاطر نشان ساخت: راهپیمایی 22 بهمن ثابت خواهد کرد که همچنان بعد از گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اندیشه و خط امام راحل پویا و زنده است و این ملت هرگز از تحقق شعارهای اصلی انقلاب اسلامی دست بر نخواهد داشت.

وی علت اصلی ترس و واهمه دشمنان از این انقلاب را گسترش نظام مردم سالاری دینی و پشتیبانی همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دانست و بیان کرد: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره ثابت کرده پشتیبان ولایت فقیه است و تا زمانی که این پشتیبانی وجود دارد دشمنان کاری از پیش نخواهند برد.

استاندار مرکزی افزود: متاسفانه امروز دشمنان برای شکست اراده ملت، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را تشدید کرده‌اند، این در حالی است که این فشارها هرگز نخواهد توانست ذره‌ای از اعتقادات این ملت را کم کند.

در این مراسم جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان مطرح کشور در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

انتهای پیام/87002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول