اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فومن:

تفکر بسیجی رمز اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فومن گفت: نظام اسلامی با تفکر بسیجی، ایثار و شهادت، مقتدرانه به حرکت خود ادامه می‌دهد.

تفکر بسیجی رمز اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علی توشه عصر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت تفکر بسیجی را رمز پیروزی مردم ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: پیروی از آرمان‌های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای والا مقام و رهروی از منویات مقام معظم رهبری تاکنون ملت سر افراز ایران اسلامی را در زمینه‌های مختلف سربلند کرده است.

وی افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی، ایثار و شهادت زنده است این نظام با اقتدار به حرکت خود برای نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی با تمام قوت ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه بسیج ویژگی‌های متعددی دارد که بن‌بست ‌شکنی و دفاع از ولایت فقیه مهم‌ترین آن ها است، اذعان کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی در هر مقطعی که بسیج حضور داشته است اجازه نداده که مسیر انقلاب به بن‌بست برسد و دشمنان فعالیت بسیاری داشته‌اند که در شرایط مختلف انقلاب را به بن‌بست برسانند.

وی فعالیت‌های فرهنگی و همکاری بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت را در برگزاری برنامه‌های مختلف و همیاری رئیس واحد دانشگاهی مذکور در ارتقای سطح فرهنگی و اعتقادی دانشجویان امری ستودنی خواند و تصریح کرد: دانشگاه محل تربیت فکر و اندیشه نسل جوان است که می‌توان آینده کشور را با وجود اندیشمندان متعهد و متخصص با روحیه بسیجی تضمین کرد.

مجتبی ملکی‌چوبری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در نشست مذکور بسیجی بودن را افتخاری بزرگ دانست و اظهار کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با تاکیدات ریاست عالیه دانشگاه در زمینه اعتلای آرمان‌های امام راحل، شهدای گران قدر و منویات مقام عظمای ولایت اقدام‌های بسیار مؤثری انجام داده است.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول