اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

90 واحد مسکونی بسیجیان دشتستان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: پروژه 90 واحدی مسکن بسیجیان دشتستان در آیینی با حضور استاندار بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) و جمعی از بسیجیان افتتاح شد.

90 واحد مسکونی بسیجیان دشتستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، استاندار بوشهر ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: نظام اسلامی در مسیر رشد و تعالی حرکت می‌کند و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر و ارزشمندتری هستیم.

فریدون حسنوند اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی رویداد بزرگ و ارزشمندی است و بزرگداشت جشن‌های پیروزی انقلاب باید با کیفیت باشد و با حضور مردم برگزار شود.

وی به نقش مهم بسیج در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: هر کجا ولایت و انقلاب مطرح باشد بسیج هم هست و بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ ‌تحمیلی، مقابله با تحریم‌ها و مبارزه با شبیخون‌های فرهنگی نقشی اساسی و تاثیرگذار داشته است.

حسنوند با تقدیر از تلاش فعالان ساخت مجتمع‌های مسکونی بسیجیان و به ‌ویژه فرماندهان سپاه و بسیج استان بوشهر و شهرستان دشتستان، هزینه احداث میدان بسیج و بخشی از بلوار و خیابان‌های شهرک بسیجیان و شهرک فرهنگ را متقبل شد.

فرمانده سپاه استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در عرصه‌های مختلف برای موفقیت نظام تلاش کرده‌اند.

فتح‌الله جمیری اضافه کرد: امروز نیز نقش بسیجیان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بسیار برجسته است و همه باید نسبت به تقویت بسیج اهتمام ورزیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی برای ارائه خدمات مناسب به بسیجیان صورت گرفته و اقدامات مناسبی نیز برای تامین مسکن بسیجیان انجام شده است.

جمیری به اقدامات صورت گرفته برای تامین مسکن بسیجیان اشاره کرد و افزود: در استان بوشهر 15 قطعه زمین برای ساخت مسکن به بسیجیان و مردم واگذار شده است که در حال حاضر شاهد ساخت 300 واحد مسکونی در برازجان هستیم و 90 واحد آن امروز افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از احداث فازهای دو و سه این مجتمع‌های مسکونی در برازجان خبر داد و اضافه کرد: این دو فاز نیز دارای 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی هستند که با تلاش‌های صورت گرفته در سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: به منظور ساخت این واحدهای مسکونی برای هر واحد 37 میلیون تومان پرداخت شده و 30 میلیون تومان هم تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول