اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

قیام در برابر انحرافات یکی از وظایف ‌اصلی بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: قیام در برابر انحرافات در راستای پاسداری از اصول انقلاب و نظام یکی از وظایف‌اصلی بسیج است.

قیام در برابر انحرافات یکی از وظایف ‌اصلی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سردار محمدحسین رجبی امروز در گردهمایی حلقه‌های تربیتی شجره‌طیبه صالحین اظهار داشت: با توجه به جایگاه بسیار حساس بسیج در نشان دادن چهره نظام جمهوری اسلامی و ایجاد جاذبه در درون جامعه برای جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت الگوهای سازنده مبتنی بر هویت اسلامی ـ ایرانی، بسیج و بسیجی مسئولیتی سنگین دارد.

وی گفت: برای اداره کشور و تحقق آرمان‌های انقلابی به نسل جوان با اراده و معتقد نیاز است که رهنمودهای رهبری را با جان و دل سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

رجبی به مسولیت‌ها و مأموریت‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: مقابله با استکبار، قیام در مقابل انحرافات، مبارزه علمی و عملی و تعلیم و تربیت جوانان در راستای پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام از وظایف مهم بسیج به‌شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه برای جاودانگی انقلاب نیاز به وجود الگوهایی است، تصریح کرد: از این الگوهای برتر در ایران اسلامی در گذشته امام‌خمینی(ره) و در حال حاضر مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به برخی مسائل اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: از بدو انقلاب تاکنون فتنه‌های زیادی از جانب بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است که با تیز‌بینی و واقع‌بینی مردم  و بصیرت به‌وجود آمده در جامعه در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، همه این توطئه‌ها ناکام مانده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون مسلمانان در کشورهای اسلامی، ایران را الگو و سرمشق خویش قرارداده و رهبر معظم انقلاب را ولی‌امر خود می‌دانند و این نشانه روشنی از مقبولیت انقلاب و نظام اسلامی در جهان است.

رجبی در پایان سخنان خود بسیجیان بیجار را یکی از بهترین و فعال‌ترین نیروها در استان معرفی‌‌کرد و گفت: فراگیر‌بودن بسیج از اهداف مهم ترسیم شده برای تقویت این نهاد مردمی است و انتظار از اعضای بسیج این است که با حضور در همه صحنه‌ها در خدمت آرمان‌های انقلاب و نظام باشند.

انتهای پیام/79001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول