اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تابستان امسال محقق شد

اعزام 1240 دانشجوی بسیجی گلستانی به اردوهای جهادی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: در تابستان امسال بیش از یک‌هزار و 240 دانشجوی بسیجی در قالب کاروان و اردوهای جهادی به مناطق محروم گلستان اعزام شدند.

اعزام 1240 دانشجوی بسیجی گلستانی به اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی بعدازظهر امروز در حاشیه همایش شکوه هجرت که در استانداری گلستان برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگاران استان با گرامیداشت ایام‎الله دهه‎فجر اظهار داشت: جهادگران بسیجی در گلستان طی سه ماه تابستان سال‌جاری به 85 روستا که عمده آن در مناطق مرزی استان بود، اعزام شدند.

وی در خصوص فعالیت‎های جهادگران بسیجی در اردوهای طرح هجرت خاطرنشان کرد: دانشجویان جهادگر بسیجی استان در هفت عرصه مهم از جمله عرصه‎های فرهنگی، بهداشتی، کشاورزی، آموزشی، ورزشی، عمرانی و مطالبه‎گری فعالیت‎های متعددی داشته‎اند.

بیش از 85 فعالیت درون‎گروهی و برون‎گروهی فرهنگی در مناطق محروم گلستان

مسئول بسیج دانشجویی گلستان تصریح کرد: بیش از 85 فعالیت فرهنگی درون‎گروهی و برون‎گروهی در مناطق محروم انجام گرفته است.

لشکربلوکی افزود: در حوزه‎های هنری 25 گروه در سطح روستا در بخش بزرگسال و خردسال به جامعه روستایی خدمت‎رسانی کردند و بیشترین مخاطب در بخش نقاشی با جذب یک‌هزار و 293 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش علمی بیشترین مخاطب در آموزش زبان انگلیسی صورت گرفته است، یادآور شد: در بخش قرآن و روخوانی یک‎‌هزار و 330 نفر جذب داشتیم.

مهم‌ترین فعالیت‎ها در زمینه عمرا  روستاها انجام گرفته است

مسئول بسیج دانشجویی گلستان از فعالیت جهادگران در بخش بهداشت، درمان و امدادگری در مناطق محروم خبر داد و متذکر شد: مهم‌ترین فعالیت‎ها در زمینه عمرانی روستاها انجام گرفته است.

لشکربلوکی به اهداف مطالبه‎گری اشاره کرد و ابراز داشت: شناسایی مشکلات فرهنگی، مذهبی و عمرانی روستاها و ارجاع مشکلات شناسایی شده به ادارات مربوطه و پیگیری آن‎ها از مهم‌ترین اهداف مطالبه‎گری است.

وی برگزاری جلسات با مسئولان ادارات در راستای پیگیری مطالبات و ارائه راهکارها برای حل مشکلات را از دیگر شاخصه‎های مطالبات مهم در این زمینه یاد کرد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول