اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

وارستگی از وابستگی به دشمنان دستاورد اصلی انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: وارستگی از وابستگی به دشمنان از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید است.

وارستگی از وابستگی به دشمنان دستاورد اصلی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی بعدازظهر امروز در جمع اعضای حلقه‌های صالحین در این شهرستان اظهار داشت: از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید وارستگی از وابستگی به دشمنان است.

وی به بررسی موقعیت کشور از سال‌های اسارت شاهنشاهی تا پیروزی خون بر شمشیر پرداخت و اظهار داشت: امروزه نیز با وجود اینکه رژیم منحوس پهلوی از صحنه روزگار حذف شده است اما دشمنان خارجی و دست نشانده‌های آن رژیم سعی بر تسلط بر افکار و اراده ملت ایران اسلامی دارند.

سعیدی ادامه داد: جای خوشحالی است که با رهبری مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و بیداری ملت ایران، دشمن در همه عرصه‌ها شکست خواهد خورد و با عنایت امام عصر(عج) بدخواهان اسلام در دنیا خوار و ذلیل خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این نشست را بصیرت‌افزایی، تحلیل مسائل روز و دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بصیرت و اراده قوی ملت ایران توانست هرگونه فشار سیاسی، اقتصادی و نظامی که از طرف رژیم پهلوی و حامیان او اعمال می‌شد را تحمل و بر این هجمه پیروز شوند و با رهبری معمار کبیر انقلاب به ساحل نجات برسند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با یادآوری زحمات و تلاش‌های شهدا و رزمندگان اسلام گفت: لحظه به لحظه این انقلاب با دشمنی استکبار جهانی و بیگانگان سپری شده است و اگر حوادث 34 سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی باز خوانی شود بی‌شک می‌توان به معجزه ماندگاری انقلاب اسلامی پی برد.

وی با یادآوری حوادث و رویدادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور به وجود آمد افزود: ‌قدرت الهی در نگهداری و مراقبت از نظام و انقلاب اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین عامل در تثبیت و ماندگاری این انقلاب بود.

سعیدی اظهار داشت: تا زمانی که مردم در صحنه باشند و به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند هیچ گزندی به این نظام نخواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان خاطرنشان کرد: گذشت سی و چهار ‌سال از حیات بابرکت انقلاب اسلامی ملّت مسلمان ایران، ریشه‌های این شجره‌ طیبه را به اذن پروردگار عزیز مقتدر در قلوب آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان سراسر جهان مستحکم کرده است.

انتهای پیام/68001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول