اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آنهایی که بازی کردن سپاهان در خارج از اصفهان را آبروریزی می‌دانند

رحیمی: همت کنند ورزشگاه نقش جهان را بسازند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: آنهایی که مدعی هستند بازی کردن سپاهان خارج از اصفهان، آبروریزی است همت کنند تا ورزشگاه نقش جهان هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

رحیمی: همت کنند ورزشگاه نقش جهان را بسازند

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورتی‌که تیم مهمان به چمن ورزشگاه اعتراض داشته باشد و بازرس AFC چمن را تأیید نکند، سه بر صفر بازنده می‌شویم.

وی ادامه داد: برای اینکه این مشکل بوجود نیاید، تصمیم گرفتیم بازی‌های سپاهان را در ورزشگاه آزادی یا تختی تهران برگزار کنیم اما اعتراضاتی نسبت به این امر صورت گرفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: در مورد برگزاری بازی‌هایمان در ورزشگاه آزادی مشاهده کردیم که به صلاح استان نیست که بازی‌ها در تهران برگزار شود چراکه ممکن بود مجموعه ورزشی استان زیر سوال برود، از این رو تعاملاتی با باشگاه ذوب‌آهن انجام شده و چمن ورزشگاه فولادشهر ترمیم می‌شود.

*فرم بازی خوروش شبیه علی پروین بود

وی با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل استقلال که گفته بود خوروش سرپرست سپاهان را نمی‌شناسم، اضافه کرد: در مورد خوروش باید بگویم وی سابقه بسیار زیادی در فوتبال کشور و سپاهان داشته و حتی برادرش از موسسان باشگاه سپاهان بوده و بازیکنی بود که مانند علی پروین بازی می‌کرد.

رحیمی همچنین با اشاره به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال که باشگاه اصفهانی را متهم به استفاده از زحمات کارکنان شرکت فولاد مبارکه کرده بود، تأکید کرد: با فتح الله زاده صحبت کردم و سو تفاهماتی که به وجود آمده بود، برطرف شد.

وی ادامه داد: دو باشگاه سپاهان و استقلال نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و پیش کشیده شدن چنین مسائلی به سود هیچ کدام از دو باشگاه نیست.

*احترام در فوتبال ایران کم شده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به شعارهای هواداران سپاهان علیه برخی پیشکسوتان این باشگاه افزود: افرادی که از این باشگاه جدا می‌شوند باید مراقب مصاحبه‌های خود باشند و حرفی نزنند که هواداران ناراحت شده و بر علیه آنها شعار دهند.

وی احترام به قانون را یک فرهنگ دانست و افزود: در حال حاضر احترام‌ها در فوتبال ایران بسیار کم شده است و این در حالی است که چنین فرهنگ غلطی را در فوتبال اروپا شاهد نیستیم و تمام این مسائل به دلیل این است که در فوتبال ایران تنها به دنبال نتیجه‌گرایی هستیم و زمانی هم که بدین گونه باشی مجبوری بسیاری از مسائل را زیر پا له کنی.

رحیمی با بیان این مطلب که پایه‌گذار ورزشگاه نقش جهان بودم تصریح کرد: محل فعلی ورزشگاه نقش جهان با انتخاب من صورت گرفت و یکی از بهترین نقاطی بود که می‌شد برای احداث ورزشگاه در نظر گرفت زیرا هم علمش را داشتم و فردی ورزشی بودم اما از همان روز نیز در نظر نداشتیم 1400هکتار را برای احداث ورزشگاه حفظ کنیم که متأسفانه بعدها افرادی مصر بر حفظ تمام اراضی در نظر گرفته شدند.

وی گفت: امروزه می‌بینیم که ورود افراد غیر ورزشی به عرصه ورزش بسیاری از این مشکلات را بوجود آورده است، با این حال ورزشی‌ها تمایلی برای ورود به حوزه‌های دیگر ندارند.

*چرا نباید از بازیکنان بومی استفاده کنیم

وی با اشاره به لزوم حضور بازیکنان بومی در تیم‌های اصفهانی ادامه داد: چرا شهری مانند اصفهان نباید از بازیکنان بومی در تیم‌های خود استفاده کند و این در حالیست که شهرهایی مانند شیراز و شهرهای شمالی در حال انجام این کار هستند. 

این مدیرعامل در پاسخ به این سوال که آیا احتمال بازگشت مربیانی همچون کریم قنبری و مجید بصیرت به سپاهان وجود دارد یا خیر تأکید کرد: با فضایی که در حال حاضر بوجود آمده این احتمال وجود دارد.

وی همچنین به خبرنگاران اشاره کرد و افزود: اعتقاد من این است که در همه مکان‌ها باید به خبرنگاران احترام گذاشته شود و بهترین جایگاه برای خبرنگاران در هر مکانی از جمله ورزشگاه در نظر گرفته شود و این موضوع نشانه ترس از خبرنگار نیست بلکه وظیفه‌ای است که همه در قبال آن مسئولیم.

رحیمی تصریح کرد: ما به تمام قلم‌ها احترام می‌گذاریم و ارزیابی کننده عملکرد رسانه‌ها مردم هستند.

انتهای پیام/63020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول