اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل خبر داد

افتتاح مدرسه 6 کلاسه در روستای تپه‌دز زابل

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فحر، مدرسه شش کلاسه در روستای تپه‌دز از توابع بخش مرکزی زابل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدرسه 6 کلاسه در روستای تپه‌دز زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این مدرسه شش کلاسه در روستای تپه‌دز زابل اظهار داشت: این مدرسه با اعتبار 4 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: این مدرسه شش کلاسه شامل ساختمان آموزشی، محوطه، سرویس بهداشتی است که جمعاً دارای زیربنایی حدود 465 متر مربع است.

فرماندار زابل بیان کرد: همراهی خیرین منطقه در احداث هرچه بیشتر مدارس ضروری است و باید مشارکت فعال و بیشتری در این امر خداپسندانه داشته باشند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم گفت: به طور همزمان در سطح استان تعداد 35 واحد آموزشی در دهه مبارک فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علیرضا راشکی افزود: این تعداد واحد آموزشی در قالب 145 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد ریال در سطح استان احداث شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد واحد آموزشی تعداد 13 پروژه مربوط به حوزه سیستان می‌باشد که در نقاط مختلف به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یک مدرسه شش کلاسه نیز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از سوی یک خیر مدرسه‌ساز بومی استان به نام «ابراهیم شهرکی» در روستای حسنخون شهرستان زهک احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/75002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول