اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کازرون خبر داد

برگزاری مسابقه «مدرسه‌ای که دوست می‌دارم» در کازرون

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کازرون از برگزاری مسابقه‌ای برای نخستین‌ بار با عنوان «مدرسه‌ای که دوست می‌دارم» در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه «مدرسه‌ای که دوست می‌دارم» در کازرون

مرتضی دیانتی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: این مسابقه در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش میان دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی، فرهنگیان شاغل و بازنشسته، مدرسان و دانشجویان مرکز آموزش عالی زینب کبری (س) و اولیای دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

وی قالب ارسال آثار را به صورت مقاله، متن ادبی، شعر، داستان کوتاه، عکس و مصاحبه عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان مهلت دارند تا دهم اسفند ماه سال جاری آثار خود را به مدیریت آموزش و پرورش کازرون اتاق 201 و یا مدارس و مرکز آموزش عالی زینب کبری (س) این شهرستان تحویل دهند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون شرایط و رویکرد این مسابقه را بر مبنای پژوهشی، گزارشی، تخیلی و طنز برشمرد و تصریح کرد: نوع نگاه فرد شرکت کننده باید به سمت مشخصات و معیارهای مدرسه‌ای باشد که دوست دارد در آن تحصیل کند.

دیانتی‌نسب، حجم مقالات را بین سه تا پنج صفحه عنوان و تصریح کرد: ایده‌های خلاقانه‌ای که منجر به ایجاد یک نگرش نو شوند از امتیاز ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

این مسئول گفت: به آثار برگزیده این مسابقه جوایزی از طرف مرکز فرهنگی آموزشی فرهنگیان کازرون (موقوفه مرحوم بزرگ مجرد) اهدا و در یک مجموعه‌ نیز منتشر می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: این مدیریت روند کاری خود را در سال تحصیلی جاری براساس سه شعار محوری اداره کل آموزش و پرورش این استان «توسعه فرهنگ نماز جماعت و اقامه آن، تقویت و تحکیم نظم فردی و انضباط اجتماعی و گسترش پژوهش‌محوری» در مدارس پایه‌ریزی کرده است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون اضافه کرد: طرح‌ها و برنامه‌های زیربنایی و بنیادی در هر سه حوزه که شعار امسال اداره کل آموزش و پرورش این استان بود در سطح این شهرستان آغاز شده و به سرعت در حال پی‌گیری است.

رئیس آموزش و پرورش کازرون ابراز داشت: رابط پژوهشی این مدیریت در رویه‌های آموزشی سیستمی را در هم‌سویی و همکاری کارشناسان و مدیران در راستای تبیین تفکر پژوهش‌محور طراحی کرده که در حال شکل‌گیری است.

دیانتی‌نسب، قالب‌های طراحی شده مرتبط با تفکر پژوهش‌محور در بخش دانش‌آموزی در سطح شهرستان کازرون را «تا هستم، فکر می‌کنم» و در بخش معلمان را «هر معلم، یک متفکر» عنوان کرد و گفت: این رویه با سرعت در حال اجرا است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول