اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار:

مسئولان مجادلات بی‌اساس را کنار بگذارند

خبرگزاری فارس: رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: از مسئولان انتظار داریم تا بیش از پیش به رهنمودهای رهبری توجه و آن را آویزه گوش خود کنند و مجادلات بی‌اساس را کنار گذاشته و عقل و منطق را در پیش بگیرند.

مسئولان مجادلات بی‌اساس را کنار بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اولیا علی‌بیگی بعد از ظهر امروز در جشن بزرگ طلیعه نور‌ توسط کمیته کارگری، کارمندی و تعاون‌گران ستاد دهه فجر کرمان با اشاره به اینکه بینش دینی و انقلابی امام راحل و نقش امامت در رهبری انقلاب تأثیر به سزایی در شکل‌گیری نهضت داشت، اظهار داشت: امام خمینی (ره) ابهت شرق و غرب را در هم کوبید، زیرا متصل به خدا بود و برای خدا می‌اندیشید و پیروزی را هم از خدا گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ‌مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران امامت و رهبری، مکتبی بودن و حضور امت در صحنه‌ بود.

علی‌بیگی ابراز داشت: امام خمینی (ره) بر قلب‌ها امامت می‌کرد و در دل‌ها نفوذ داشت، وی در شرایطی که بسیاری از بزرگان و حتی بعضی از مراجع با شک و تردید به نهضت نگاه می‌کردند و در آن شرایط اختناق‌آمیز که کسی جرأت اظهارنظر در مسائل حکومتی نداشت، اما با تفکر الهی خود انقلاب را شکل داد.

وی با اشاره به اینکه رهبری این نهضت پس از امام راحل به شخصیتی واگذار شد که اگر بخواهیم در مورد تفکرش صحبت کنیم باید به گفته‌های دشمنان استناد کنیم، گفت: بصیرت، دوراندیشی، تحلیل و تدبیر امام خامنه‌ای همه توطئه‌های استکبار و دشمنان را بر هم زده است و قطعاً با وجود این رهبری بی‌نظیر و بی‌بدیل‌ آسیبی به این مملکت نمی‌رسد.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور بیان داشت: عامل مؤثر در شکل‌گیری و بقای هر نهضتی مردم هستند و رمز بقای این نهضت هم این است که امام و امت در کنار یکدیگر باشند و تا زمانی که این مهم وجود دارد به مملکت آسیبی وارد نمی‌شود، زیرا حضور مردم توطئه‌شکن است و اجازه نفوذ هیچ قدرتی را نمی‌دهد.

علی‌بیگی با اشاره به اینکه انقلابی که می‌خواهد به تمام معنا بقا داشته باشد، باید دارای ایدئولوژی باشد، تصریح کرد: مطمئناً ملتی که برخوردار از روحیه شهادت‌طلبی است در مبارزات و فراز و نشیب‌ها به بن‌بست نمی‌رسد و شما دیدید که در دوران دفاع مقدس چگونه برای شهادت و رفتن به میدان مین فرزندان شما از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی گفت: توجه نکردن به مردم خیانت به اسلام است و ما از مسئولان انتظار داریم تا بیش از پیش به رهنمودهای رهبری توجه و آن را آویزه گوش خود کنند و مجادلات بی‌اساس را کنار گذاشته و عقل و منطق را در پیش بگیرند.

علی‌بیگی عنوان کرد: امروز بر همه مسئولان فرض است که بیش از گذشته به نیاز و معیشت مردم توجه کرده و روحیه نشاط و امید را در میان آنان تزریق کنند و ملت ما ملتی نیست که در صف گوشت، برنج و روغن باشد، زیرا عزت و حق این ملت بالاتر از این مسائل است.

به گزارش فارس‌ پس از  پایان این مراسم‌ عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدای کرمان با حضور شرکت‌کنندگان انجام شد.

انتهای پیام/80018/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول