اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

حفظ نظام از واجبات است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: هیچ انگیزه‌ای نباید سبب سست شدن مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری شود زیرا حفظ نظام از واجبات است.

حفظ نظام از واجبات است

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن ماه و ایام دهه فجر اظهار داشت: در طول تاریخ همه انسان‌های خدامحور، انبیا و اوصیا برای پیاده‌سازی احکام الهی در زمین برای بندگان تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از زمان حضرت آدم (ع) ابلیس در مقابل ایشان موضع‌گیری کرده بود، اذعان داشت: از آن دوران باطل در مقابل حق قرار گرفته و این مسئله تداوم داشته است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ملت شریف ایران با زکات خود آب را در سرچشمه نوشیده و راه اهل بیت (ع) را پیروی کردند، خاطرنشان کرد: حاکمیت طاغوت در کشور برای مردم بسیار سنگین و سخت بود.

*رهبری داهیانه امام در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشت

وی با تاکید بر اینکه به برکت آیین نجات‎بخش دین اسلام، اتحاد مردم کشور و رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی پیروز شد، اضافه کرد: امام راحل ارزش‎های دینی را به صحنه‎های اجتماعی آورده و در جامعه جاری ساختند.

صمدی با اشاره به اینکه روز 22 بهمن ماه و اتفاقاتی که در این روز رخ داده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، تصریح کرد: همه ارزش‌هایی که در طول تاریخ به دنبال آن بودیم در یوم‌الله 22 بهمن متبلور شده است.

وی با بیان اینکه باید از ارزش‌های به دست آمده در یوم‌الله بهمن ماه حفاظت کنیم، ادامه داد: باید با حضور خود در راهپیمایی، دفاع از انقلاب اسلامی را به همه جهانیان اعلام کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شهدا خون و جان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند، یادآور شد: امام خمینی (ره) نیز برای پیروزی انقلاب با سختی‌های زیادی مواجه بودند.

*با توجه به هجمه دشمنان حضور در راهپیمایی گسترده باشد

وی با تاکید بر اینکه با توجه به هجمه دشمنان، حساسیت‌های موجود و پیش رو بودن انتخابات، حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: مردم باید اعلام کنند که پیوندی که با خون بسته‌ایم با جان خود از آن دفاع می‌کنیم.

صمدی با تاکید بر اینکه نباید هیچ انگیزه‌ای را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دخالت دهیم، یادآور شد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از واجبات است.

وی با اشاره به اینکه دنیا با مشاهده دفاع ملت ایران از انقلاب اسلامی مایوس می‌شود، تاکید کرد: نباید دشمنان را امیدوار کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سبب قوت قلب مسئولان می‌شود، اظهار داشت: مسئولان نیز باید با خدمت‌رسانی به مردم در پیشگاه خدا و شهدا پاسخگو باشند.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول