اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی کرمان خبر داد

آیت‌الله اختری سخنران راهپیمایی 22 بهمن در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آیت‌الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) سخنران پایان راهپیمایی 22 بهمن در کرمان است.

آیت‌الله اختری سخنران راهپیمایی 22 بهمن در کرمان

مهدی صدفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یوم‌الله 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و ملت ما محسوب می‌شود، روزی که پیروزی اعجازانگیز اسلام بر کفر محقق شد و ما شاهد تجلی قدرت خداوند و سرآغاز پیروزی حق بر باطل بودیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر در روز 22 بهمن اقتدار و وفاداری خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری به نمایش می‌گذارند.

صدفی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و گسترده یوم‌الله 22 بهمن اندیشیده شده و سراسر استان کرمان مهیای برگزاری این راهپیمایی دشمن‌شکن است، مسئولان برگزارکننده راهپیمایی تمام تلاش خود را برای رفاه حال عموم مردم و نظم و انضباط هرچه بهتر مراسم دارند.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در انعکاس این راهپیمایی مردمی مهم و ارزشمند است، بیان داشت: رسانه‌های مکتوب و مجازی از روزهای آغازین دهه فجر بستر را برای برگزاری این راهپیمایی باشکوه مهیا کردند تا اخبار و تصاویر را به نحو مطلوب، مناسب و به‌موقع بر روی خروجی رسانه‌های خود قرار دهند.

صدفی با اشاره بر اینکه عوامل زیادی در برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نقش دارند، اذعان داشت: بیش از 2 هزار نفر در بخش‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی، صوت، امنیت، انتظامات، امور رفاهی، اطلاع‌رسانی و پشتیبانی در قالب کمیته‌های چندگانه ساماندهی و تلاش می‌کنند.

وی در ارتباط ویژه برنامه‌های یوم‌الله 22 بهمن گفت: قبل از آغاز راهپیمایی به مدت یک ساعت ویژه برنامه‌ای در قالب یک جُنگ شادی در محل چهارراه طالقانی برگزار و پس از آن آغاز راهپیمایی از ساعت 9 صبح در مسیر خیابان قدس، میدان بسیج، بلوار شهید عباسپور و در پایان اجتماع بزرگ مردم کرمان در محل میدان عاشورا است.

صدفی با اشاره به اینکه در این مراسم آیت‌الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) سخنرانی می‌کند، گفت: طی مسیر راهپیمایی ایستگاه‌های صلواتی، گروه‌های رزم‌نوار از نیروهای مسلح و فعالیت‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: در محل اجتماع بزرگ مردم کرمان هم‌نوازی و هم‌خوانی تعداد 34 مرشد از زورخانه‌های مختلف کرمان و همچنین گلباران یادمان شهدای انقلاب در استان کرمان و اجرای سرود دانش‌آموز اجرا می‌شود.

صدفی ابراز داشت: امسال به شکرانه این نعمت عظیم الهی یعنی پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین با گذشت 34 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی آن هم با سربلندی و اقتدار و با توجه به همۀ دشمنی‌ها و حوادثی که در پیش رو داشت، نماز شکر در بین‌الصلاتین «نماز ظهر و عصر» روز 22 بهمن در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول